https://wimprins.nl/aanbod/alfa-romeo-75-2/
Helaas geen foto's van de motor

Ze lezen zeker mee. Die zijn er stiekem snel bijgezet.Staan gewoon foto's van de motor bij hoor, het is dat zwarte ding onder de motorkap![]()
25K is een beste schep geld, maar vind tegenwoordig eens een knappe V6 voor veel minder...? Die dingen lijken wel bijkans van goud. Dat-ie als 1.8 'geboren' is zou er voor mij niet toe doen, er is niets wezenlijk anders aan een 1.8-koets dan aan een V6-koets. Ik ook denk te weten wie hiermee bezig is geweest, en dat is geen prutser. Ook wat waard.Bijna 25 mille voor een omgebouwde 1.8 is m.i. wel erg enthousiast geprijsd.
Volgens mij staat er nu een Giulia Q in de verzameling.ohhh... en dat apparaat klinkt me een partijtje fijn![]()
weet nog steeds niet, waarop ze zijn ingeruild, word toch wel benieuwd ondertussen![]()
In Oss gebouwd volgens mij, en zeker met oog voor detail. De verzamelaar komt uit Noord Limburg schat ik zo.![]()
En precies wat Yuri al zegt, dat het ooit begon als een 1.8 is niet van wezenlijk belang. Aangezien de auto niet origineel is heeft het geen meerwaarde als het al een v6 op kenteken was geweest. De staat is veel belangrijker.
Goede en nette 75 koets kost al serieus geld tegenwoordig. Eentje met een Evo set erop in 1 kleur rood moet wel overgespoten zijn, geen goedkoop grapje om goed te doen. Technisch zijn er ook wel wat uitdagingen die ook geld kosten. Als je dit wilt laten bouwen ben je al gauw meer kwijt.
Aangezien er geen direct vergelijkbare auto te koop staat kun je hier lastig een prijs aan hangen, uiteindelijk is het net wat de gek er voor geeft. En als je net de juiste gek treft kan dat veel zijn.![]()