Keiser_GTBUSSO
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: do okt 15, 2020 15:29

GT Busso Sportfilter

za okt 17, 2020 17:48

Dag beste Alfisti's.

Nieuw op deze forum en ben al een tijdje in bezit van een prachtige GT Busso uit 2004 waar ik nog steeds smoorverliefd op ben.

Al een tijdje rij ik met een K&N i sportfilter. Dit doe ik vanwege het geluid en niet voor performance aangezien ik niet overtuigd ben of dit enigszins iets oplevert, althans dat hoor ik van de experts.

Alleen mij luchtintake buis heb ik nu heel amateuristisch gemonteerd met een PVC buis. Dit kan natuurlijk niet en daarom wilde ik vragen of ik ergers een professionele luchtintake buis ergens kon aanschaffen en of jullie een adresje weten. IK kan het nergens vinden namelijk.

Als jullie nog tips hebben m.b.t. sportfilters en het monteren hoor ik deze uiteraard graag.

Hoor het graag!

Mvg,

Arthur

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Re: GT Busso Sportfilter

vr okt 23, 2020 21:48

Als je écht iets leuks wilt voor je Busso: CDA (carbon dynamic airbox) van BMC erop. Met gewoon een stukje flexibele slang, zo "recht" mogelijk naar koele lucht inname. Mijn 166 is met bescheiden gas niets van z'n beschaafdheid kwijt, maar met de klepel onderin schreeuwt 'ie, sociaal redelijk onverantwoord, als was íe een Quattroporte op volle stoom..
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “Tuning onderwerpen”