rvengineering
Newbie
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 13:45
Locatie: nieuw vossemeer

RE: OP ZOEK NAAR PROG. INJEKTIE VOOR 155 BLOK

za jul 28, 2007 10:13

Daar heb je ook weer gelijk is met dat een MS in vergelijk beter is als standaard.
Wat prijs en vergelijk aangaat, alle waar naar zijn geld en als je handig bent met elektronica dan kan je lekker goedkoop een ECU bouwen.
Heb je niet die kennis in huis dan ben je wat meer kwijt, maar ook dat verdient zich zelf terug aan benzine kosten met een day to day drive als je in closed loop gaat draaien met een lamda meeting.
We gebruiken met ons ECU daar de CL-1 voor die serieel, dus niet analoog met de ECU communiceert. Ik moet zeggen de resultaten hiervan zijn erg goed zijn en een beetje afhankelijk van je rij stijl en kilometers verdien je de ECU weer terug na verloop van tijd.
www.adaptronic.nl Nu ook WhiteLine producten te koop

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4145
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

RE: OP ZOEK NAAR PROG. INJEKTIE VOOR 155 BLOK

za jul 28, 2007 19:38

Klopt, je moet wel zin, tijd en redelijk wat ervan weten, of het willen leren...

Bij mijn wagen is het ook niet voor dagelijks vervoer...
Maar de afgelopen weken ben ik er wel veel mee naar het werk geweest, want de AX van m'n vriendin was stuk.
Aangezien ik haar maar beter niet met de 75 kan wegsturen heb ik haar de 156 regelmatig meegegeven en ging ik met de 75.
Moet zeggen dat het verbruik me enorm meeviel, was eigenlijk hetzelfde als origineel.
Lambda regeling (closed loop, small of wide band sensor) werkt ook op de MS.

Gebruikersavatar
yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8813
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:03
Locatie: Eindhoven

Re: RE: OP ZOEK NAAR PROG. INJEKTIE VOOR 155 BLOK

za jul 28, 2007 22:01

want de AX van m'n vriendin was stuk.
Heeft jouw vrindin ook al een AX? :lol: De mijne binnenkort ruilt die binnenkort toch voor een 75 als het goed is 8)
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4145
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

Re: RE: OP ZOEK NAAR PROG. INJEKTIE VOOR 155 BLOK

zo jul 29, 2007 21:42

Heeft jouw vrindin ook al een AX? :lol: De mijne binnenkort ruilt die binnenkort toch voor een 75 als het goed is 8)
Yep, een rode 1.0 Escapade uit '93!
Lekker goedkoop en makkelijk!

Had eerst een Giulia 1.3ti voor d'r gekocht, maar daar kon ze niet mee overweg...
Geen stuurbekrachtiging, rembekrachtiging en de choke was ook erg ingewikkeld, haha!

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5492
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 21:54
Locatie: Almerika

RE: OP ZOEK NAAR PROG. INJEKTIE VOOR 155 BLOK

zo jul 29, 2007 23:50

Had ze iig iets om d'r handtasje aan te hangen :wink:

Terug naar “Tuning onderwerpen”