OK, Ik wist niet dat hij zo geliefd was
.
Het product is zeker goed, vind ik toch, heb er nu 2 auto's goed op lopende.
Maar dit project is iets ingewikkelder, een v8 op lpg. Hij heeft de kdfi daar voor aangepast voor semi sequentieel injectie, dat moest volgens hem, de aansluitingen zitten nu op andere uitgangen.
Alllemaal goed en wel, maar nu weet ik niet hoe je in tunerstudio alles moet instellen omdat dit heel anders is.
Hij is mij al van op het begin een start file aan het opsturen, nu de wagen al 2 weken klaar is krijg ik hem maar niet meer te pakken, heb gisteren nog wat geprobeerd maar krijg er echt niets van, het zijn maar een paar configuratie instellingen maar je moet ze weten.
Daarna is het enkel maar afstellen dat is zo erg niet.
Megasquirt is in dat opzicht wel handiger vermits je op zoveel forums alles kan vragen en ze ook overal helpen. (en ik denk dat ik toch nog alle voor en nadelen ga bekijken voordat ik nog eens één inbouw bij iemand)
Voor een gewoon 4/6/8 cylinder, met turbo of zonder, ontsteking en alles wat standaard in de kdfi zit weet ik nu wel hoe alles moet maar toch.
Ik was al aan het denken van naar duitsland te bellen waar de kdfi vandaan komt, maar volgens mij gaan die ook niet weten hoe het moet ingesteld worden omdat ze niet weten wat hij er heeft aan aangepast.
Weet er niemand van u hoe ik toch hem zou kunnen bereiken? Het is meer dan 2 uur rijden voor mij anders was ik er al lang geweest.
Moest ik geen oplossing vinden gaat dat er toch nog altijd van komen vreest ik.
Ik heb al bedrijven gebeld in de buurt, maar ben daar ook nog niet binnengeraakt.
Die zen zaak gaat toch niet lang blijven bestaan op deze manier.
Alfa Romeo 75 1.8 ie - Alfa Romeo 75 1.8 Turbo Evoluzione (under construction al veel te lang) - Alfa Romeo 75 TS Graduate - Alfa Romeo Giulietta QV 1750 TBI