Timmerklits
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

RE: Kdfi` motormanagement

di mar 15, 2011 19:38

Hallo,

Is er iemand die in de buurt woont van reeuwijk waar bs autotune zit (kdfi).?

Ik ben hem al 2 weken aan het bellen en mails aan het sturen en op skype aan het proberen maar geraak er gewoon niet meer binnen. Maar moet toch wel dringen hem hebben. Hij ging mij nog iets doorsturen.

Zou heel fijn zijn moest er iemand van nederland eens even kunnen gaan kijken of hij nog leeft :), of op vakantie is of ik weet niet wat, ik vind het gewoon ronduit schandalig dat hij totaal niet te bereiken is.

Laat mij iets weten aub.

mvg, nIck
Alfa Romeo 75 1.8 ie - Alfa Romeo 75 1.8 Turbo Evoluzione (under construction al veel te lang) - Alfa Romeo 75 TS Graduate - Alfa Romeo Giulietta QV 1750 TBI

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di mar 15, 2011 20:34

Dat zijn de grootste klachten over meneer Bosma :( ... Dat hij niet te bereiken is, nooit terug belt en zich niet aan afspraken houdt... :evil:
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Hans33sw
Guru Duplice
Guru Duplice

di mar 15, 2011 20:55

tenminste, nadat t spul verkocht is natuurlijk (gokje)

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di mar 15, 2011 21:12

Ook al tijdens de verkoop... :?

Auto van een vriend is daar geweest voor een ombouw naar kdfi. Zou binnen twee weken klaar zijn ( was ook mede de reden dat hij er voor gekozen had) maar na bijna 4 weken was er nog niks klaar en heeft hij de auto weer opgehaald. Is toen naar DP-engineering in Nijmegen gegaan waar ze VEMS hebben ingebouwd. Was wel duurder maar dat was het volgens hem zeker waard. :wink:

En zo ken ik nog een paar mensen meer die meneer Bosma geen kerstkaart zullen sturen.. :wink: Best jammer wat het product is volgens mij wel goed. :(
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

rz
Full Member
Full Member

wo mar 16, 2011 00:39

cc
Laatst gewijzigd door rz op zo apr 03, 2011 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Timmerklits
Full Member
Full Member

wo mar 16, 2011 07:51

OK, Ik wist niet dat hij zo geliefd was :).

Het product is zeker goed, vind ik toch, heb er nu 2 auto's goed op lopende.

Maar dit project is iets ingewikkelder, een v8 op lpg. Hij heeft de kdfi daar voor aangepast voor semi sequentieel injectie, dat moest volgens hem, de aansluitingen zitten nu op andere uitgangen.
Alllemaal goed en wel, maar nu weet ik niet hoe je in tunerstudio alles moet instellen omdat dit heel anders is.

Hij is mij al van op het begin een start file aan het opsturen, nu de wagen al 2 weken klaar is krijg ik hem maar niet meer te pakken, heb gisteren nog wat geprobeerd maar krijg er echt niets van, het zijn maar een paar configuratie instellingen maar je moet ze weten.
Daarna is het enkel maar afstellen dat is zo erg niet.

Megasquirt is in dat opzicht wel handiger vermits je op zoveel forums alles kan vragen en ze ook overal helpen. (en ik denk dat ik toch nog alle voor en nadelen ga bekijken voordat ik nog eens één inbouw bij iemand)
Voor een gewoon 4/6/8 cylinder, met turbo of zonder, ontsteking en alles wat standaard in de kdfi zit weet ik nu wel hoe alles moet maar toch.

Ik was al aan het denken van naar duitsland te bellen waar de kdfi vandaan komt, maar volgens mij gaan die ook niet weten hoe het moet ingesteld worden omdat ze niet weten wat hij er heeft aan aangepast.

Weet er niemand van u hoe ik toch hem zou kunnen bereiken? Het is meer dan 2 uur rijden voor mij anders was ik er al lang geweest.
Moest ik geen oplossing vinden gaat dat er toch nog altijd van komen vreest ik.

Ik heb al bedrijven gebeld in de buurt, maar ben daar ook nog niet binnengeraakt.

Die zen zaak gaat toch niet lang blijven bestaan op deze manier.
Alfa Romeo 75 1.8 ie - Alfa Romeo 75 1.8 Turbo Evoluzione (under construction al veel te lang) - Alfa Romeo 75 TS Graduate - Alfa Romeo Giulietta QV 1750 TBI

Timmerklits
Full Member
Full Member

wo mar 16, 2011 12:26

In duitsland geraak ik precies ook niet binnen, al 4 keer gebeld.

In frankrijk zit ook een verdeler en deze heeft geen telefoonnummer op de site staan ook weer handig :(s

Ongelooflijk allemaal.

Mijn laatste optie is nog tot bij bosma rijden, maar dan moet ik natuurlijk wel zeker weten dat daar iemand is, en hoe ga ik da weten?

Weet er ook niemand waar hij zelf woont? En daar misschien een nummer van heeft.

mvg,

henk116
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Kdfi` motormanagement

wo mar 16, 2011 13:28

In duitsland geraak ik precies ook niet binnen, al 4 keer gebeld.

In frankrijk zit ook een verdeler en deze heeft geen telefoonnummer op de site staan ook weer handig :(s

Ongelooflijk allemaal.

Mijn laatste optie is nog tot bij bosma rijden, maar dan moet ik natuurlijk wel zeker weten dat daar iemand is, en hoe ga ik da weten?

Weet er ook niemand waar hij zelf woont? En daar misschien een nummer van heeft.

mvg,
Dit is leuke reclame voor de fa BS-autotune! Wie durft nog?

Errruggg vervelend voor timmerklits :evil:

Timmerklits
Full Member
Full Member

vr mar 18, 2011 00:38

Hallo,

Ik heb het uiteindelijk toch zelf gevonden, motor draait zeer mooi nu, heb er de hele dag mee rond gereden en alles afgeregeld, ik ben er zeer zeer content van.

Nu nog enkel zien hoe de koudstart is.

bosma kan aan menne rug op l open, ik zal er nooit nog iets kopen, ofwel vanaf nu enkel megasquirt, ofwel via duitsland, (maar daar krijg ik ook geen contact met iemand).

het werkt thans redelijk goed de kdfi vind ik, ik weet niet goed wat ik in vervolg bij volgende projecten moet gaan doen

greetz,

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

vr mar 18, 2011 09:21

Een erg betrouwbare leverancier van enkele verschillende systemen met eigen vermogensbank en niet onbelangrijk voor goede prijs JV-Engineering in Oostburg
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

henk116
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Kdfi` motormanagement

vr mar 18, 2011 21:17

Hallo,

Ik heb het uiteindelijk toch zelf gevonden, motor draait zeer mooi nu, heb er de hele dag mee rond gereden en alles afgeregeld, ik ben er zeer zeer content van.

Nu nog enkel zien hoe de koudstart is.

bosma kan aan menne rug op l open, ik zal er nooit nog iets kopen, ofwel vanaf nu enkel megasquirt, ofwel via duitsland, (maar daar krijg ik ook geen contact met iemand).

het werkt thans redelijk goed de kdfi vind ik, ik weet niet goed wat ik in vervolg bij volgende projecten moet gaan doen

greetz,
Ik had ook contact gezocht met Duitsland via mail en kreeg ten antwoord dat ik mij maar tot Bs-autotune moest wenden. Jammer dat ze voor bmw wel div. settings hebben, maar niet voor Alfa's
Heel fijn dat je nu wel de afstelling hebt gevonden

gtv-racer
Advanced Member
Advanced Member

za mar 19, 2011 12:35

in principe kan je wel voor veel dingen op het MS forum terecht. Maar een erg slechte zaak van die Bosma. Toen ik hem kocht ging iig nog wel alles goed. Maar ja, dat was zowat 2 jaar terug...
Giulietta 1.6jtm
Ex:Gtv 2.0Ts Compressore
75 3.0V6 America Compressore

henk116
Advanced Member
Advanced Member

zo mar 20, 2011 12:20

Weet iemand nog andere bedrijven die goed en betaalbaar zijn in programmeerbare systemen?
Misschien een nieuw topic over starten.

rz
Full Member
Full Member

zo mar 20, 2011 15:30

zoals giulia corse het zegt is JV engineering goed en betaalbaar.
hij levert én werkt het af!!

henk116
Advanced Member
Advanced Member

zo mar 20, 2011 19:05

OK, ik heb reeds contact met JV, maar ik zit een heel eind van ze af en vroeg me af of er niet een bedrijf dichterbij zit voor mij met goede kwaliteiten.

Terug naar “Tuning onderwerpen”