Gebruikersavatar
Martindegroot156sw
Newbie
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: do aug 23, 2018 20:11
Locatie: Amsterdam

Alfa 147

wo feb 28, 2024 20:53

Beste leden,

M'n zwager heeft een 147 te koop. Moet e.e.a. aan gebeuren en hij heeft geen zin om er nog geld in te pompen. Het gaat om een 1.6 waarvan een paar honderd kilometer geleden de distributieriem is vernieuwd (zover ik weet ook de multi etc.). Er moet een nieuwe accu in en nieuwe remmen met schijven achter. (Zijn wel nieuw gekocht, Brembo, maar niet gemonteerd dus nog in doos.) Heeft een crème leren interieur, maar door vocht heeft ie schimmelvorming, weet niet hoe erg het is, maar denk zelf dat dat vast nog te reinigen is. Volgens mij zitten er ook lm velgen met winterbanden bij, maar die zijn waarschijnlijk te oud om nog goed te noemen. Auto is grijs en schadevrij op gebruikelijke gebruikssporen na. Weet niet hoeveel km ie heeft gelopen, maar hij is van de "eerste" eigenaar (was van z'n moeder en nu dus van hem als 2e eigenaar). Onderhouden in de garage, laatste jaren wat minder omdat het plan een nieuwe auto te kopen er al wat langer was. Kilometerstand weet ik niet, maar kan ik navragen bij interesse. Apk verloopt bijna en daar heeft ie dus geen zin in om aan uit te geven. Zelf heb ik nog een nieuwe set bougies en een lmm liggen, lmm is 300km mee gereden, bougies amper 20 km omdat mijn toenmalige Alfa de geest had gegeven en het de bougies leken te zijn. Voor een mooi bod kan je 'm ophalen in Abcoude. (Bouwjaar is volgens mij 2003.) Hoeft niet veel te kosten
Alfa 156 sportwagon 1.8 TS 11-2003

Gebruikersavatar
Stephanvm
Newbie
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: di mar 29, 2022 10:19

Re: Alfa 147

za mar 02, 2024 08:15

Pb

Terug naar “Te koop”