Graffiaturo
Guru Duplice
Guru Duplice

unfinished projects

zo aug 29, 2021 21:40

Ik heb veel teveel half afgemaakte projecten staan en op het moment ontbreekt het me aan financien om er eentje af te maken.
Daarom ruim ik op
Afbeelding
Alfa 33 1.7 16v uit 1994
tot het laatste schroefje uit elkaar geweest, bodem en wielkuipen helemaal schoongemaakt. toen alles heel netjes gelast, dus de 33 is roestvrij. Alles netjes afgekit en de bodem en wielkuipen mooi dun in een laagje lichtgrijze coating gespoten.
Alle bouten, moeren, beugeltjes en poelies zijn opnieuw geel glansverzinkt en alle wielophangingsdelen mooi zijdeglans zwart gemaakt. de tank is ontroest en ook mooi zijdeglans zwart gemaakt. nieuwe koperen remleidingen gelegd en alle remdelen zijn er nieuw bij. het motortje heb ik ook helemaal gedemonteerd, schoongemaakt en het onderblok lichtgrijs gemaakt, alle aluminiumdelen met glasparel mooi gestraald. nieuwe distributieset, drijfstanglagers en zuigerveren heb ik erbij, maar de cilinderkoppen moeten voor t mooie nog even gevlakt en afgeperst worden en voor de zekerheid 16 nieuwe klepstoters erin.
Afgezien van de verlagingsveren, 16" madeno wielen, sebring einddemper en K&Nluchtfilter is de auto nog helemaal origineel en in zeer goede staat inmiddels
Afbeelding
Alfa 33 1.5Ti uit 1990
leuke unieke 33, origineel met de 105pk 1.5 carbsmotor, welke in nederland nooit officieel is geleverd, maar al sinds 1992 is deze 33 in nederland, slechts 119000km gelopen. binnenschermen achter, veertorens, koffervloer en reservewielbak zijn origineel en in nieuwstaat. ik heb de chassisbalken bij de voorste kriksteunen, voorste vloerdelen, binnenschermen, schermdragers en servicebak erg netjes gerepareerd en dit moet alleen nog netjes worden afgewerkt. het motortje is nog erg fris dus die kan er met een verse distributieset zo weer in. er zit een eindpijp bij formaatje kachelpijp. de 33 is verder best lelijk, veel krassen en deukjes, vandaar dat de vorige eigenaar zich heeft uitgeleefd met stickers plakken. eventueel heb ik AL het schroefplaatwerk, bumpers en skirts bij in AR270 Bianco Argento. bij deze bumpers heb ik ook een REMUS einddemper zodat er geen gat voor de kachelpijp in de mooie champagnekleurige bumper hoeft te worden gezaagd, ook heb ik er een dak bij met een origineel schuifdak, wat ik er eventueel netjes op kan zetten. verder is de Ti ook verlaagd en rolt op 15" ATS cupwielen en zitten er 16v remmen bij
Afbeelding
Alfa 33 1.5Ti uit 1987
Deze 33 staat al stil binnen sinds 1998 en is daardoor zeer goed bewaard gebleven waardoor er nauwelijks laswerk aan zit. de auto is helemaal origineel en alles is heel, zelfs de dakgootlijstjes!!!!! het interieur is ook helemaal heel, alleen alles is stoffig en vies
Afbeelding
Alfasud sprint uit 1981
op de motor, voorstoelen en voorschermen na is deze sprint compleet. de sprint stond zogenaamd klaar voor de spuitplamuur, maar na het waterstralen bleek er erg veel lelijk laswerk aan te zijn gedaan wat ik voor een mooie straatauto overnieuw zou doen, maar voor een racertje voldoet het opzich prima. eventueel heb ik er een origineel katloze 16v motor bij, compleet met ecu en kabelboom en een setje lederen recaro's uit een 916 spider. een setje NOSdorpels heb ik er eventueel ook nog bij
Afbeelding
Alfa 75 1.8 Turbo uit 1988
originele origineel nederlandse 75 turbo die eigenlijk op alle specifieke 75punten slecht is, behalve de paravanbak, die is nog keihard
linkerbinnendorpel en kriksteunen heb ik er al keurig netjes weer ingelast. een groot voordeel van deze 75 turbo is dat die nog onverprutst is, dus een hele mooie kan worden.

het zijn allemaal projecten waar al veel tijd en geld in zit, maar waar stuk voor stuk ook allemaal nog wel wat tijd en geld in moet om ze af te maken. Ik wil ze ook best afmaken voor de nieuwe eigenaar en ik sta open voor elk redelijk bod zodat ik weer verder kan
http://www.graffiaturo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “Te koop”