Jamesz
Newbie
Newbie

Diverse onderdelen donor auto; Nuova Super 1975

wo jun 09, 2021 09:37

Ik ben momenteel een donor auto (Nuova Super uit 1975) aan het demonteren waarvan ik zelf alleen de motor & bak ga gebruiken.
De carrosserie, dashboard, middenconsole zijn in extreem slechte staat, interieur is niet meer aanwezig. Alsnog komt er behoorlijk wat bruikbaar spul van / uit de Juul.

Omdat ik simpelweg niet de ruimte heb om alles te bewaren wil ik er voor zachte prijsjes best hier de nodige mensen blij mee maken.
Een beknopt lijstje tot zover;

1. Set zij ruiten, blank glas
2. Set draaimechanismes voor de zijruiten (excl. slinger hendel)
3. Set klapraampjes uit de voordeuren (incl. rubbers met droogte scheurtjes, scharniertjes, draaimechanisme, excl. slinger hendel)
4. Chroomlijst set voor de deuren (rondom de ramen)
5. Set sluitmechanismes voor de deuren
6. Set sluitkomen (zowel deurdeel als stijldeel)
7. Set deurvangers (alu vanger op stijl + kunststof nok op deur)
8. Originele glazen achterruit incl. afgesneden rubber & chroomstrip (let wel; aansluitnokjes achterruitverwarming afgebroken)
9. Set chroombumpers incl. rubber bumpers

In de nabije toekomst (zodra de motor & bak zijn gedemonteerd) komen er verschillende onderdelen van het onderstel beschikbaar waar ik de staat echter nog niet goed inzichtelijk heb kunnen krijgen;
10. Voorwielophanging (compleet, roestig, voor revisie )
11. Remklauwen voor & achter (voor revisie)
12. Cardan as
13. Achteras (afkomstig van een 1600, overbrenging & technische staat niet bekend, voor revisie)
14. T-bar

Qua prijzen heb ik geen idee. Ik vraag geen hoofdprijs dus stuur gerust een bericht met bod indien er interesse is.
Item 1 t/m 9 liggen momenteel in Nijkerk, 10 t/m 14 zitten momenteel nog onder de donor auto welk op een andere locatie staat.
Giulia Nuova Super 1600

Terug naar “Te koop”