Zimmer
Newbie
Newbie

156 2.5 V6 LPG G3

vr mei 14, 2021 21:04

Alfa Romeo 156 2.5V6 CF2 (LPG G3)

Erg goed rijdende 156, de motor loopt goed op zowel benzine als lpg, heeft een kraakvrij onderstel is niet verkleurd. De auto is roestvrij, de auto is tijdens mijn bezit elk jaar gecontroleerd op roest (voor verkoop zijn op de bekende plekken de coating verwijderd en gecontroleerd) alle holle delen van de auto zijn bij de heropbouw (zie hieronder) erg vol gegoten met wax

Deze auto is onderdeel van het langste topic op het 156 club forum (Link: https://www.scuderia-alfa.nl/forum/inde ... ic=77200.0) De auto is volledig opnieuw gespoten en opgebouwd (2012) waarbij alle slijtage delen vervangen zijn en voor de rest onderdelen uit een donor zijn gehaald, hierdoor is de afgelezen kilometerstand 310k, de KM stand van de carrosserie en motor zijn veel lager (rond de 150k).

Auto kan ook op de 18' Toora's gekocht worden, de banden om deze velgen zijn zwart en redelijk rond maar alleen geschikt om naar de bandenboer te rijden.

Extra's
- 3.0 buizen + Tune
- Bilstein B6 schokdempers + Eibach veren
- GTA stabi voor
- 330mm Brembo's (166)
- OEM Xenon
- Sportuitlaat, beschaafd, maar wel hoorbaar
- 17' GT3.2 velgen met 4xDunlops Sportmaxx RT2 (zgan)
- Crème leder +GTA hemel
- Nieuw stuur
- Taxatierapport geldig tot april 2022 (€6500)
- Gas vul opening achter kentekenplaat

Onderhoud
- December 2018: Distributieriem + Waterpomp + Lambda sensor
- Januari 2020: Versnellingsbak + Koppeling + beide aandrijfassen
Vervangen voor een exemplaar met 135k, gecheckt door revisiebedrijf op slijtage en
voorzien van nieuwe pakkingen.
- Juli 2020: Luchtmassameter + Bougies
- Juli 2020: Wielnaaf + lager LV + reactie-stang achter
- September 2020: Oliewissel (10W40)
- December 2020: Remklauw LA + Nieuwe schijven & blokken rondom (Merk: Brembo)

Dit zijn de belangrijkste delen, rekeningen krijgt de koper bij de auto

Minpunten
- Scheur in voorruit, geen probleem bij APK, ik heb mij er nog niet genoeg aan gestoord
- Stiksel in bestuurderstoel laat los (auto kan eventueel komen met een volledig zwart leren set)
- 1 Koplamp begint dof te worden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Prijs: €4500
90 & 156

Terug naar “Te koop”