Wie kan ik nog blij maken met een setje uitlaat spruitstukken van een alfa 75 TS?
Ik weet dat ze indertijd nogal veel braken door het aan de grond raken van een (verlaagde) auto.
Zou dan een spaghetti spruitstuk zoeken in plaats van steeds originele breken...Klopt......heb er al diverse gebroken......was het zo zat dat de 75 TS nu weer op originele hoogte is.
Maar.......ik vindt het niet uitzien, dus overweeg toch om weer te verlagen, maar iets minder als voorheen.
Als de spruitstukken er nog zijn, en jouw prijs is redelijk, zou je ze dan willen verzenden naar Zuid-Limburg ?
Jammer........helaasHelaas, verkocht.
Ja klopt, maar dan moet je een hele rvs uitlaat nemen, rvs spaghetti is niet te combineren met standaard uitlaatZou dan een spaghetti spruitstuk zoeken in plaats van steeds originele breken...Klopt......heb er al diverse gebroken......was het zo zat dat de 75 TS nu weer op originele hoogte is.
Maar.......ik vindt het niet uitzien, dus overweeg toch om weer te verlagen, maar iets minder als voorheen.
Als de spruitstukken er nog zijn, en jouw prijs is redelijk, zou je ze dan willen verzenden naar Zuid-Limburg ?
Hee Allesandro......hoe is tie in Geleen......lang niets gehoord van elkaar, dagje klussen ik weet het jij doet dat "effe"....Dagje klussen en zelf aanpassen![]()