Aangeboden gtv6 uit 1981. Wegenbelasting vrij. Ik de auto nu ongeveer 14 jaar in mijn bezit en ik vind het tijd worden voor wat anders! in 2009 is hij helemaal aangepakt dwz dorpels, achterkant, achterschermen, reservewielbak zijn vernieuwd, foto's aanwezig. Daarna opnieuw laten spuiten incl de bumpers. Ik heb ongeveer 10.000,- aan rekeningen van de afgelopen 10 jaar (excl het las en spuit werk). Daarna de koets goed bij gehouden! Elke winter panelen eraf en controleren op roest en gelijk de ruimte behandelt met een ambertectyl.
In 2021 zijn de koppelingsplaat en drukgroep vervangen (ts bak), de distributie riem en waterpomp, de thermostaat, diversen opgang rubbers (stabilisatiestang o.a). Bij de apk in mei van dit jaar is een deel van de dorpel herstelt...en stuurstangen zijn vervangen. De volgende apk is dus ergens in 2024. De auto rijdt en schakelt prima!
Er is 1 min punt en dat is dat door het raken van een stoeprand met parkeren de onderlip de beide voorschermen heeft gebogen waardoor de verf er af is gekomen (rechts) en links zit een klein gaatje..
Als je er niet op zou letten zou je het niet zien!.. er zit nog iets spanning in.
De motor heeft een ding met de koel vloeistof druk...deze lijkt te hoog te worden... Er komt geen grijze rook uit de uitlaat. De auto heeft nog steeds het vermogen wat hij hoort te hebben! Olie en koelvloeistof zijn niet in verbinding met elkaar (geen vervuiling of inwendige lekkage) .. co gemeten maar de garage kon geen uitsluitsel geven. Het is ontstaan na een te hoge carter druk door verstopping!.
Kratten vol nieuwe en gebruikte onderdelen. Werkplaats handboeken en ontsteking afstellamp etc ziter ook bij.
Ik vraag er mijnziens een net bedrag voor (18.500,-)
Hij is niet perfect maar zeker de moeite waard!!
Bij interesse of vragen graag mailen naar oosterommvam@gmail.com
Meer foto's stuur ik