Woutje1981
Newbie
Newbie

Alfa 156 station

za okt 16, 2021 19:54

Goedenavond Allemaal,

Door het (aanstaande) overlijden van mijn schoonvader is er een Alfa Romeo 156 1.8 beschikbaar gekomen.
Klinkt heel wrang, maar het is helaas wel zo. Omdat wijzelf over goede auto's beschikken, kunnen wij haar niet het eindeloze asfalt bieden die zij eigenlijk wel verdient. rijden doet ze namelijk nog fantastisch.
3 jaar geleden is er een andere motor in gegaan, met slechts een ton op de teller. 5 maanden geleden de distributie riem vervangen en de versnellingsbak nagekeken. Vrijwel nieuwe banden en goede velgen. Vol lederen interieur.

Maar onlangs moest deze door de APK, en helaas had ze een lekkende einddemper (ziet er idd niet best uit) en wat roestvorming bij de veerpoot achter. Niets ernstigs, maar wel afkeur.
Helaas beschik ik zelf niet over de tijd om het in orde te maken, heb namelijk zelf een andere project auto, dus vandaar de verkoop.

Nu weet ik vanuit mijn ervaringen met andere auto-fora, dat er altijd behoefte is aan betaalbare/haalbare projecten of donor auto's. Dus vandaar mijn aanbod. De advertentie is ook op autoscout gezet, met alle bijbehorende informatie (excuses voor de link, ben niet heel handig met plaatsjes in berichten plaatsen):
https://www.autoscout24.nl/aanbod/alfa- ... c=listPage
De prijs die erbij staat is niet indicatief en slechts bedoeld om de koopjes-jagers e.d. weg te houden.

Ik zelf zie deze auto liever gaan naar een liefhebber die er nog jaren plezier van kan hebben, of met haar onderdelen iets moois op de weg kan houden. Want deze auto heeft nog te veel te bieden om haar naar een sloperij te sturen.

Ik zou zeggen bekijk de foto's en doe een bod.

Vriendelijke groet,
Wouter.

ronaldoromeo
Newbie
Newbie

Re: Alfa 156 station

zo okt 17, 2021 15:03

PB gestuurd
Mvg Ronald
(Oo==\*/==oO)

Woutje1981
Newbie
Newbie

zo okt 17, 2021 21:02

@Ronald, gezien en een mail teruggestuurd.

Groet,
Wouter.

Woutje1981
Newbie
Newbie

za okt 23, 2021 01:14

Dank voor de reacties en de pb's. De alfa heeft een nieuwe eigenaar gevonden die haar weer terug op de weg zet, waar ze hoort.

Groet en dank,
Wouter

Terug naar “Te koop”