Er zijn 288 resultaten gevonden

Ga naar uitgebreid zoeken

door sjaaksud
ma jun 22, 2026 14:43
Forum: Gezocht
Onderwerp: Re: Kan je een 1300 achter as,ombouwen naar 1750 achteras???
Reacties: 2
Weergaves: 288

Re: Kan je een 1300 achter as,ombouwen naar 1750 achteras???

Weet iemand waar Jan 1300 woond,hij heb toen mijn versnelling bak gereviseerd, ivm vragen, al vast bedankt, grSjaak
door sjaaksud
ma jun 22, 2026 14:19
Forum: Algemene Technische vragen
Onderwerp: Geluid achter Spider1976, 105.
Reacties: 9
Weergaves: 730

Re: Geluid achter Spider1976, 105.

Vroeger waren er toch bedrijven waar je kon omruilen van as,weet iemand waar nu nog,?wat is de beste verhouding voor alfaspider met 1750 motor en versnelling bak,1976.
door sjaaksud
di jun 16, 2026 11:05
Forum: Algemene Technische vragen
Onderwerp: Geluid achter Spider1976, 105.
Reacties: 9
Weergaves: 730

Re: Geluid achter Spider1976, 105.

Die kan het wel,maar is nog al aan de prijs,liefs een bedrijf in nh.
door sjaaksud
ma jun 15, 2026 22:54
Forum: Algemene Technische vragen
Onderwerp: Geluid achter Spider1976, 105.
Reacties: 9
Weergaves: 730

Re: Geluid achter Spider1976, 105.

Bij de alfaspecalist geweest,blijkt differentieel maakt wat herrie,moet in de toekomst gereviseerd worden,wie kent een goed revisie bedrijf,en redelijke prijs?Al vast bedankt voor het meedenken, gr Sjaak
door sjaaksud
zo jun 14, 2026 20:38
Forum: Algemene Technische vragen
Onderwerp: Geluid achter Spider1976, 105.
Reacties: 9
Weergaves: 730

Re: Geluid achter Spider1976, 105.

Het is meer,zoemende geluiden, kan het zijn te weinig olie in de achteras, hij lekte wel,moet denk ik bijgevuld worden, zo iets van hang hang,moeilijk uit te leggen, gr Sjaak
door sjaaksud
za jun 13, 2026 16:59
Forum: Algemene Technische vragen
Onderwerp: Geluid achter Spider1976, 105.
Reacties: 9
Weergaves: 730

Geluid achter Spider1976, 105.

Hoi,geluiden achter kant, zoemen als de auto rijd,en rammel geluiden, voor de rest auto rijd goed,wielen zitten goed vast,al vast bedankt, gr Sjaak.
door sjaaksud
vr jan 16, 2026 11:07
Forum: Algemene Technische vragen
Onderwerp: Ramen alfa 33
Reacties: 15
Weergaves: 6453

Re: Ramen alfa 33

Wie heeft een voorraam voor alfa 33 Imola 1994 type 3?al vast bedankt gr Sjaak sud.
door sjaaksud
ma aug 18, 2025 19:36
Forum: Algemene Technische vragen
Onderwerp: Oliën
Reacties: 0
Weergaves: 844

Oliën

Hallo,wat voor olie raad je aan voor 1750 blok nort 1971(alfaspider)ervoor differcieel???en dan Al vast bedankt versnelling bak???
door sjaaksud
vr aug 08, 2025 21:12
Forum: Algemene Technische vragen
Onderwerp: Kan je een 1300 achter as,ombouwen naar 1750 achteras???
Reacties: 15
Weergaves: 7267

Re: Kan je een 1300 achter as,ombouwen naar 1750 achteras???

Hoi,heb een 1300 Spider1976 ,ze hebben er een andere achter as onder gezet de vorige eigenaar, maar die weet niet wat?heb er een 1750 motor ingebracht met orgeneel 1750 versnelling bak,zou graag een 1750 achteras er onder willen, kan je die bv ruilen?ergens???wie weet wat?al vast bedankt, gr Sjaak
door sjaaksud
do aug 07, 2025 17:39
Forum: Algemene Technische vragen
Onderwerp: Kan je een 1300 achter as,ombouwen naar 1750 achteras???
Reacties: 15
Weergaves: 7267

Re: Kan je een 1300 achter as,ombouwen naar 1750 achteras???

Wat kost zo iets bij een vak man???
door sjaaksud
do aug 07, 2025 17:39
Forum: Algemene Technische vragen
Onderwerp: Kan je een 1300 achter as,ombouwen naar 1750 achteras???
Reacties: 15
Weergaves: 7267

Re: Kan je een 1300 achter as,ombouwen naar 1750 achteras???

Wat kost zo iets bij een vak man???
door sjaaksud
do jul 31, 2025 12:42
Forum: Algemene Technische vragen
Onderwerp: Kan je een 1300 achter as,ombouwen naar 1750 achteras???
Reacties: 15
Weergaves: 7267

Kan je een 1300 achter as,ombouwen naar 1750 achteras???

Kan je een 1300 achter as,ombouwen naar 1750 achteras???

Ga naar uitgebreid zoeken