Vanuit mijn vak als Art director hebben we voor een van onze klanten, de vestiging Zaltbommel van een grote Toyota dealer: Jos van Boxtel, een aantal leuke acties met spelelement bedacht om de plaatselijke en regionale naamsbekendheid te vergroten. Een van de acties is een zuinigheidsrit door de mooie Bommelerwaard (omgeving Zaltbommel) op a.s. zaterdag 26 september. Het is een rit van zo'n 120 km, met halverwege een tussenstop. Brandstof die verbruikt wordt tijdens de rit wordt vergoed, halverwege is er gratis koffie of thee met gebak. Start van 10.00 - 12.00 uur bij de Jos van Boxtel vestiging, Veilingweg 1 Zaltbommel.
Een leuke uitdaging om te zien hoe zuinig je nou eigenlijk zelf kunt rijden. Iedereen dingt mee naar de hoofdprijs, mits hij zich aan de regelementen houdt. Het type auto is niet van invloed op de winkansen. Lijkt het je leuk om de rit te rijden in een Toyota van de dealer (Jos van Boxtel) dan kan dat ook, men stelt gratis een aantal Toyota's ter beschikking voor dit doel.
De winnaar rijdt straks 4 weken Toyota iQ (ok, het is geen Alfa, maar toch, als autoliefhebbers onder elkaar, best leuk om eens te rijden.)
Kom je uit de omgeving en lijkt het je leuk om mee te doen schrijf je dan in (kosteloos uiteraard) bij deze door een mede-forummer (ik dus) bedachte actie op www.jvbtestjezelf.nl We kunnen nog best wat deelnemers gebruiken! Je dient wel 21 jaar of ouder te zijn, in bezit van rijbewijs (natuurlijk) en iemand mee te nemen voor de navigatie (gaat je zelf alleen echt niet lukken) en de gezelligheid.
Ik had zelf graag meegedaan met mijn nieuwe Lancia Delta (nieuwsgierig wat er mogelijk is, want echt zuinig is die in de praktijk niet...) maar zal me met de organisatie moeten bezighouden

Voor vragen mag je mij ook bellen: 06 196 96 286
Koen Beekmann