blijft deze kleur en blijft 2.0 motronic in...
deze is van binnen in zeer mooie staat op het dakhemel na,van buiten relatief weinig laswerk..alleen bij de achterlichten (rondom) en voor binnenschermen...voorbuitenschermen zijn krokant..
voor de v6 pakken we dan maar de gtv6...
Hey Rob, succes met dit mooie project!!
Ik heb de alfetta gezien en dat is een mooi exemplaar!
Een V6 is leuk maar mooi en origineel houden is ook een vak!!!
succes!
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam
mooie wagen Rob, heb ondertussen de man ook gesproken waar je hem gekocht hebt, nog bedankt voor de info, en suc6 met de mooie alfetta
mvg toni
alfa is a way of life
auto: alfetta 2000 van 1981
motor: ducati monster 916 senna
gehad: 33 type 2,33 type 2 1.7 qv, 33 type 3 1.7 ie,75 1.8 carbs alfa 90 1.8 carbs,alfa 90 2,5 liter, giulietta 2.0 2e serie,giulietta 1.8 en een 164 2.0 ts
Leuke auto hoor. Lijkt de mijne wel. Ik zie dezelfde problemen langskomen iig. Hemelbekleding, raamrubbers, roest onder de achterruit. Succes met de restauratie. Is erg geschikt voor dagelijks gebruik.
vandaag bezig geweest met de stuurbekrachtiging,stuurhuisbevestigingspunten zijn gelijk maar in de stuurhoezen vond ik het wel behoorlijk vet...
moeten de hoezen kurkdroog staan of is wat zweten /lekken(stuurbekrachtigings olie)normaal?
op foto 2 hoop ik dat te zien is wat ik met vet bedoel..
Olie hoort daar in ieder geval niet te komen... vet moet er wl zitten om de tandheugel te smeren. waarschijnlijk lekt het stuurhuis toch iets aan de binnenkant.
Wil je perse stuurbekrachtiging? Op mijn giulietta zit het ook niet en ik vind hem niet heel erg zwaar sturen (voor de brede banden en het camber e.d.). Voor parkeren zou het wel leuk zijn.
Groeten Remco
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.