Afijn, binnenkort de Nekootjes maar eens aanpakken... Heb ook nog een kit van een B.A.T. 9 liggen, maar dat ga ik uitbesteden.
Dat dure model is niet verkocht, zelfs met een bod van 550 euro werd de minimumprijs niet gehaald.
leeg mag ie hem hebben, maar dan ga ik toch eerst de 20jarige inhoud beproevenGezien het aantal belangstellenden voor deze Topic is het wel leuk cadeautje voor Dink...
Heb al 3 emails binnengekregen.
Ik had zonet overigens weer een spoof-mail, afkomstig van 'eBay SafeHarbour'. Zou ik via een link m'n account opnieuw moeten bevestigen wegens verdachte transacties. Meteen doorgestuurd naar spoof@ebay.com en direct antwoord gekregen dat het geen mail van eBay zelf is.
Als eBay iets van je wil weten, sturen ze altijd ook een bericht naar je berichtenbox op je 'mijn eBay'-pagina. Blijf alert!
Molto simpatico... maar ik bewaar alleen flessen die ik zelf heb leeggedronken.. vraag me af of-ie nog goed zal zijn, Spumante is niet echt een bewaarwijn...leeg mag ie hem hebben, maar dan ga ik toch eerst de 20jarige inhoud beproevenGezien het aantal belangstellenden voor deze Topic is het wel leuk cadeautje voor Dink...