van Racing 43 100 anni 24 HP met nieuwe Giulietta.
Het allereerste 1:43 model van de 24 HP

(snelle digi. foto dank Hans Hoogveld)
Leverbaar vanaf juni via www.store.alfaromeo.com
Maar zeker later tegen aantrekkelijker prijzen mag je verwachten
Racing43 is zeker een prijzig handbouw merk. Ik verwees naar de gehanteerde prijzen op de officiele Alfa webstore ;Eindelijk een 24HP!Nog los van het 100 jarig gebeuren wordt dat dus verplichte kost in huize Alfavaganza
Van Racing43, dus zal zeker niet goedkoop zijn. Of hij later inderdaad goedkoper gaat worden lijkt me een wat riskante gok. Het hangt denk ik sterk van de oplage af en het zou me niet verbazen als die nogal gelimiteerd wordt.
Ah, zo had ik het niet begrepen. Ze zijn inderdaad flink duur daar.Ik verwees naar de gehanteerde prijzen op de officiele Alfa webstore ;
zeer fors voor algemeen verkrijgbare M4 en oude Solido modellen !!
Deze bestickerde 1:18 AUTOart 1750 GTV ging op eBay van de hand voor €112. Mwah, makkelijk scoren met een straatauto in racetrim? Toch niet zo fout als het lijkt. Even zoeken leverde het volgende plaatje op:
(klik op plaatje voor (iets) meer detail)
De enige afwijkingen op het model lijkt de aanwezigheid van wieldoppen en de buitenspiegel te zijn (hoewel lastig te zien). In 1969 raceten Thomson en Ritter met bumpers en achterbank, zonder kooi (en met open raampje) op Bathurst.
Een mooi en goed gelijkend model dus.
Die levert Autoart inderdaad gewoon en kom je eigenlijk best vaak tegen
Deze bestickerde 1:18 AUTOart 1750 GTV ging op eBay van de hand voor €112. Mwah, makkelijk scoren met een straatauto in racetrim? Toch niet zo fout als het lijkt. Even zoeken leverde het volgende plaatje op:
(klik op plaatje voor (iets) meer detail)
De enige afwijkingen op het model lijkt de aanwezigheid van wieldoppen en de buitenspiegel te zijn (hoewel lastig te zien). In 1969 raceten Thomson en Ritter met bumpers en achterbank, zonder kooi (en met open raampje) op Bathurst.
Een mooi en goed gelijkend model dus.
Inderdaad mooi, maar levert AUTOArt rechtsgestuurde 1/18 1750 GTV's...![]()
Enkel voor de Britse markt dan, misschien![]()
Indien niet standaard rechtsgestuurde 1750 GTV gebruikt: sjapoo, mooie ombouw
Dat lijkt me ook een 1:43, en is die ook met rhd geleverd?Overigens heeft dezelfde verkoper ook een linksgestuurd model van dezelfde auto geleverd, kennelijk was hij toen nog niet op de hoogte...
Je hebt helemaal gelijkDat lijkt me ook een 1:43, en is die ook met rhd geleverd?