Ombouw van een 1/25 Mebetoys Alfasud Sprint:

Een kort verslagje van het ombouwen vind je hier (click-it!), leek me wel een toepasselijk topic om het bij te zetten.
Goed gezien, het zijn geen roeibootjesZonder dollen, het zijn leuke bootjes.
Yep, maar wel de slechte plekjes bijgewerkt.Erg mooie Sprint, nog wel originele lak?
Ja maar... ja maar.... de voorbumper was kapot en die heb ik ook weer gemaakt. Dán mag het toch wel?Mooi gedaan, al moet ik zeggen dat ik zelf geen fan ben van oude modellen in deze staat opschilderen (met bespeelde modellen ligt dat weer anders).
Maar dat is persoonlijkzo was de eerste reactie op mijn polistil 90 verzamelingetje op het modelautoforum of ik deze niet es op zou schilderen.
Eeehm.. nee dus![]()
Absoluut!, en zoals ik zei, het is zeker heel netjes gedaan (maar ik ben ook niet anders van je gewend).Bedankt voor de lovende woorden, allemaal![]()
Ja maar... ja maar.... de voorbumper was kapot en die heb ik ook weer gemaakt. Dán mag het toch wel?Mooi gedaan, al moet ik zeggen dat ik zelf geen fan ben van oude modellen in deze staat opschilderen (met bespeelde modellen ligt dat weer anders).
Maar dat is persoonlijkzo was de eerste reactie op mijn polistil 90 verzamelingetje op het modelautoforum of ik deze niet es op zou schilderen.
Eeehm.. nee dus![]()
![]()
![]()
Maar serieus, ik begrijp wel wat je bedoelt hoor. Ik vind het persoonlijk alleen anders liggen wanneer hij wordt omgebouwd naar iemand's eigen, bestaande auto. Ieder z'n ding zeg ik altijd maar.
Je image doet het niet (stiekeme hotlinkertToch even miereneukerig doen..waarom heb je de strips boven de zijruiten geen kleur gegeven?![]()
die moet er hier ooit nog es komen.Daarom heb ik naast het opgekalefaterde 1:43 Sprintje (zo gekocht) dan ook een mint & boxed exemplaar er bij genomen
Hmm... m'n Provence Moulage bootjes (die ik nog moet bouwen) zijn dus weer wat minder exclusief geworden![]()
Zonder dollen, het zijn leuke bootjes. Die houtafwerking ziet er wel heel natuurgetrouw uit zeg, prachtig! Niet goedkoop met hun 130 Euro, maar dan heb je ook wel wat.