Daar bedoelde jij zeker deze mee:

Ik wist niet eens dat die bestond in die kleuren
Daar bedoelde jij zeker deze mee:
Koen
Dit is mijn nieuwe aanwinst, een Togi Giulietta SS in een bijzondere kleur, uit de periode eind jaren '70 - jaren '80 (te herkennen aan de zilver gespoten wielen). Nooit eerder gezien in deze kleur en ik ben er erg blij mee. Ik bezit daarmee 3 generaties Togi SS'en. Ik had al een hele vroege, zonder interieur en met meegegoten achterlichten, en een recente FongalTogi met interieur (ik bezit ook nog een kale koets die zo uit de matrijs komt, inclusief alle bramen, een leuke gadget en een hele echte Togi, maar die tel ik maar even niet mee).
Koen
De Danhausen Togi zal ongetwijfeld uit dezelfde partij komen. En toeval bestaat inderdaad niet. Lang heb ik bijvoorbeeld gezocht naar de Carabo met de holle 33 wielen. Nooit werd die aangeboden en toen 3 x achter elkaar... Zo gaat dat.[quote="
Koen
Toeval bestaat . ?? Gisteren op de Danhausen beurs in Aachen zelfde Togi Giulietta in deze groene kleur gezien, zonder 33 race nummers.
Niet naar de prijs gevraagd.
In Quattroroutinne bekende Italiaanse modelblad, no 270 Octtobre/Dicembre is een 4 pagina artikel te vinden met vele kleuren foto's over de Togi / FogalTogi reeks. Blad hier ook wel te koop bij de betere modelwinkel (oa Traffic).
Jammer ook dat men wel werk maakt van de afgeplakte koplampen maaar niet de moeite neemt goed te kijken hoe dat er op de foto uitziet...Nog wat meer 'oud nieuws':
Dat niet voor ieder klein detail de mal wordt aangepast kan ik nog begrijpen, maar niet dat Best niet de oranje/rode wielen overgenomen heeft op het model en de standaard grijze heeft gemonteerd. Te karakteristiek om zomaar te negeren.