Ik ben bezig om een site te bouwen waar ik uiteindelijk de complete Togi history bij elkaar hoop te brengen, bij gebrek aan alternatieven. Denk aan het complete verhaal, de modellen en afwijkingen, details, kleuren, dozen, catalogi, productieaantallen en -data, etc.
Als de site er straks is dan hoop ik dat die mede gevoed gaat worden door andere verzamelaars voor wat betreft tekstinput en foto's.
Hierbij een tweetal ontwerpen voor de site. Deze heb ik gebruikt om te mailen naar FongalTogi om daarmee hun goedkeuring te kunnnen vragen (het copyright regeltje loopt even op de zaken vooruit).
Als ik helemaal niet meer weet hoe ik mijn tijd moet vullen ga ik de site in meerdere talen bouwen. Vooralsnog in het engels omdat de Togi verzamelaars niet in Nederland zitten en ik de input van verder moet zien te betrekken...
Warom deze site? Gewoon, hobby. Maar ook het frustrerend totaal ontbreken van enige Togi historie op dit moment. En als voorlopig alternatief voor een boek. Die wilde plannen had ik, maar dat heeft veel meer voeten in de aarde dan ik nu aan kan.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. De tweede is de meeest praktische qua vormgeving.
Naam voor de site? voor het vinden is een naam die begint met togi het handigst. En dan... niet in het vaarwater komen van Togi zelf, dus... zat te denken aan toginsieme, of eenvoudiger: togi-collezione, of togi-automodellismo (de tekst in de oude sticker) of Togi-storia....
koen