Koen
IkVoor de liefhebber: een Giulia TZ2 slotcar in 1:24 van Unicar kijk hier. Wie kent 'm?
Dat hangt er vanaf vind ik. Was het nog een nette Edil dan zou ik het wel een doodzonde noemen ja, maar gezien de originele wielen er niet op zitten en zoals Frank zei zelfs de grille en bumpers niet origineel Edil lijken te zijn vermoed ik dat hier een slopertje een tweede leven heeft gekregen en zeg nou zelf, dat heeft deze meneer Filos leuk gedaan
Mooi punt voor een discussie: heeft meneer Filos een doodzonde begaan door een Edil Toys model te slachtofferen of is dit juist leuk/interessant/bijzonder?
Ik heb zelf het Rampini boek en daarin word ie niet vermeld. Ook de lijst van Fer Akkermans bied geen uitkomst.
Ik begin te denken dat Frank gelijk heeft en het een eigenbouwsel is van een creatieve verzamelaar.
Koen, welk boekje is dat? toevallig Classic miniature vehicles made in italy door Dr.Edward Force?
Dan weet ik zeker dat het dat boekje isIk heb zelf het Rampini boek en daarin word ie niet vermeld. Ook de lijst van Fer Akkermans bied geen uitkomst.
Ik begin te denken dat Frank gelijk heeft en het een eigenbouwsel is van een creatieve verzamelaar.
Koen, welk boekje is dat? toevallig Classic miniature vehicles made in italy door Dr.Edward Force?
zou zomaar kunnen, Mark. Ik weet het niet uit m'n hoofd, is in ieder geval engelstalig. Alle modellen van de zijkant op glasplaatjes gefotografeerd. Handig om eens wat op te zoeken, mits in 1:43.
Koen