Dit zou 'm best kunnen zijn, de maker die ik bedoel is Conquest models:

Koen
Tja, je moet je af en toe inhouden, Koen........Mark,
De Conquest werd destijds, voor zover ik weet, uitsluitend gebouwd geleverd. Ik kende alleen een donkerblauwe en niet deze rode.
Maar mocht je je geroepen voelen om het model opnieuw in productrie te nemen dan kun je de matrijzen overnemen . De prijs heb ik niet durven vragen (was zo'n twee of drie jaar geleden dat ik de man gesproken heb. Ik vroeg hem of ze nog geproduceerd werden of dat er ergens nog een te krijgen was. Het antwoord was nee.)
Koen
Yvo, ik dacht dat je ze alledrie wel zou kopen
Volgens de Novità Settembre 2009 van Fer Akkermans gaat dat om de 2000 Berlina van 1958Starline komt met een Berlina 2000. En nou maar duimen dat ze er niet zo'n zootje van maken als M4 met zijn 2000-die-een-1750-met-ander-grilletje is...
Haha, geeft niksOeps...
Heb ik even verkeerd gelezen, Mark. Ben ook teveel tegelijk aan het doen met honderden mailtjes na de vakantie
Mark, Dat was hem niet die ik bedoel. Het is zeker weten en 2000 berlina, een goed lijkend model van nederlands fabrikaat (maar kan zomaar in engeland geprodiceerd zijn want dat gebeurde wel meer bij Smiths models als ik me niet vergis) en wordt al enige jaren niet meer geproduceerd.
Dit zou 'm best kunnen zijn, de maker die ik bedoel is Conquest models:
Koen
Ziet er toch redelijk dramatisch uit met die ruiten, zonde. De les die hieruit is te halen: altijd je foto-ets delen passen voordat je de body spuit, want vaak is de body makkelijker aan te passen bij pasproblemen dan het foto-ets, maar niet wanneer hij al gespoten is.En hier nog wat foto's van mijn 1750 berlina (die andere was van de verkoper).
Dit is zo erg, als dat gebeurt. Ik heb ook ooit uit ervaring geleerd dat dat niet samengaat, hobbyverf en autolak, maar gelukkig niet op een hele kit.En de Tron Alfetta:
Gespoten met modelverf en later blanke lak op aangebracht door de vorige eigenaar. Dat ging dus helaas niet samen..
Dat word dus alles opnieuw doen, ik denk dat hij wit gaat wordenohja, hij mist ook een deurkrukje achter.
Met een gekneveld 1:43 lijkje in de kofferbak?Ik zie een schitterend onderwater-diorama voor me