Prachtige modellen weer Michiel!

het is elke keer weer genieten geblazen.
Leuk trouwens, ik heb net een Gamma 1750 Berlina op de kop getikt:
Helaas zijn de voor en achterruit niet helemaal jofel (is hier nog iets aan te doen?)maar daar was de prijs ook naar (25,- inclusief doosje).
Overigens is die Polizia wel een (erg leuk) fanatasie model.
De Joal is een kopie van de Politoys M Canguro, en die heb ik dan weer in mijn verzameling

Thanks Mark, het is altijd fijn om te horen dat je inspanningen worden gewaardeerd.
Ik wist niet dat er nooit een Polizia-uitvoering is geweest van de 2000 Berlina. Ik verwerk het nog even.
Wat dat Gamma model betreft (mooie vangst voor 25 euro!): ik kan op de foto niet goed zien of die onregelmatigheden boven of onder de lak zitten. Als het lijmresten (nou ja, resten...) zijn die er bovenop zitten, zou je voorzichtig kunnen proberen op het onopvallendste plekje dat je kan vinden, of het los te pulleken is zonder dat de lak meekomt. Lukt dat, dan voorzichtig de ruit verwijderen door een open plekje op te zoeken (is meestal wel te vinden), hobbymesje ertussen en voorzichtig loswrikken. Daarna goed alles schoonmaken en als laatste de ruit weer terugplaatsen met Bisonkit, eventueel met een nieuw stukje acetaat voor het ruitje zelf. Let op: het lospulleken en schoonmaken is niet zonder risico bij deze hoeveelheden lijm, met beleid te werk gaan! Kom voor het opnieuw plaatsen van de ruiten tegen die tijd nog even bij me terug voor instructies.
Als het geen lijm is, maar onder de lak zit wordt het een hele grote klus, die neerkomt op volledig strippen, verf afbijten en alles opnieuw doen. Ik zou je in dat geval aanraden eerst een paar ongebouwde kitjes te bouwen om bouwervaring op te doen.
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos