kijk maar

(Foto's van de Autoart site geplukt)
Maar er is nog steeds minder keus in deze schaal dus dat compenseert weerMakkelijker? Weet je wel hoe duur die krengen zijn?
Voor de liefhebber, een erg leuk stuk over Penny (politoys)
http://www.breithaupts.com/totc455.htm
met onderaan een erg leuke collectie penny's![]()
"Fongal Penny's"?Geweldige serie. Mag van mij zo weer in productie.
Het Scottoy effect zegmaar. Kheb duizend maal liever een originele Mercury."Fongal Penny's"?Geweldige serie. Mag van mij zo weer in productie.
Serieus? Volgens mij is een deel van de charme juist dat het speelgoed uit een andere tijd is, waarbij je af en toe flink moet zoeken om een gaaf exemplaar van een bepaald modelletje te vinden.
Is een Fongal Togi net zo leuk als een 'echte' Togi? Waarbij het verschil is dat de Togi's van destijds al verzamelaarsmodellen waren en de Penny's speelgoed. Ik zou een Penny-anno-2009 toch wat nepperig vinden.
Ben met je/jullie eens dat het nooit echte worden, maar het is een erg leuke serie met hele leuke en eigenlijk hele goede modellen. Een FongalTogi wordt inderdaad nooit een Togi. Waarom niet? Het ontbreekt de eigenaar aan (Alfa Romeo en Togi) passie en dat zie je overal in terug, helaas. Laat ik de inmiddels wat versleten matrijzen maar even buiten beschouwing (vergelijk maar eens de kieren rond de deuren bij een huidige en een vroege Togi spider, of de horizontale diepliggende strook over de rechtervlank: een wereld van verschil)."Fongal Penny's"?Geweldige serie. Mag van mij zo weer in productie.
Serieus? Volgens mij is een deel van de charme juist dat het speelgoed uit een andere tijd is, waarbij je af en toe flink moet zoeken om een gaaf exemplaar van een bepaald modelletje te vinden.
Is een Fongal Togi net zo leuk als een 'echte' Togi? Waarbij het verschil is dat de Togi's van destijds al verzamelaarsmodellen waren en de Penny's speelgoed. Ik zou een Penny-anno-2009 toch wat nepperig vinden.