@vaganza.
Net als jij was ik ook niet opzoek naar bat modellen. Sterker nog, ik heb eigenlijk alleen maar 155 modellen van alfa romeo. Op een enkele uitzondering na. (smts sz/rz o.a.)
Maar deze vond ik zo mooi voor eigenljik net 2 maal minichamps (martini 155's minichamps staan voor 35-45 euro op de tafeltjes) geld, dat ik ze wel mee moest nemen.
(De andere merken hier is een ander hoofdstuk voor een ander forum.

)
Die autostille vind ik erg mooi. Doet een beetje "kuifje" aan, niet teveel detail maar wel het goede gevoel. Leuk ding!
(Net als de 1:18 GIULIETTA MAMONE op blz. 366.)
@alfetta72
Mikansue ken ik van mijn zwager, omdat de scimitar modellen van dat merk ongelofelijk gewild zijn. 20 euro voor een gebouwde kit is echt heel erg goedkoop.
Mooie zeldzame aankoop!
Al met al dus voor de forum gangers een goede dag in houten. De hpi deltas gingen trouwens voor 20 euro, het setje voor 50, bedragen waar een 155 HPI voorlopig nog niet op zit.
Prijsverschil was soms wel groot. Zo stond de alfa romeo bus van oldcars in 1 hoek voor 135 euro, en in de andere hoek, dezelfde bus voor 35 euro. Beide met de orginele doos erbij.
Een aantal verkopers klaagde vooral over het grote aantal vrachtwagen bestuurders die er niet waren. (En dus de afnemers van de vrachtwagen modelletjes, die altijd ruim vertegenwoordigd zijn.)