het zou moeten gaan om een BBR model van een Bonneville (zoutvlakte) record auto (155 Q4?)
Ik vraag me af of het hier een door BBR uitgegeven model betreft of een zelfbouw en wat zoiets op zou moeten brengen.
Zouden 2 kuipjes niet wat overdreven zijn voor Bonneville?Kan iemand van de 155 adepten hier mij misschien meer vertellen over dit model?
het zou moeten gaan om een BBR model van een Bonneville (zoutvlakte) record auto (155 Q4?)
Ik vraag me af of het hier een door BBR uitgegeven model betreft of een zelfbouw en wat zoiets op zou moeten brengen.
Je kunt het overdreven vinden, maar ze zaten er wel in.Zouden 2 kuipjes niet wat overdreven zijn voor Bonneville?
Schaalmodel is bijzonder. Origineel (Bonneville): zie Archivio storico dell’Alfa 155 (totaal 3 jpg's).Kan iemand van de 155 adepten hier mij misschien meer vertellen over dit model?
Heb deze nooit in de BBR reeksen gevonden, dus hele leuke verbouwing.Kan iemand van de 155 adepten hier mij misschien meer vertellen over dit model?
Van hetzelfde. Interessant dat detaillering dan niet op nummer 1 lijkt te staan. Sentiment?Mebetoys Duetto 'Giro d'Italia' met gave stickers en alle drie de fietsjes ... Omdat de sfeer die dat modelletje uitstraalt mij meer aanspreekt ...