Leuk als iemand een ander kan helpen vind ik altijd
Vandaag mijn Bburago ook binnengekregen..echt leuk zo met originele plastiek er nog rondheen
Zal echter de komende weken wat minder moeten kopen, er gaat nu wat meer geld naar de 75

Hij werd voor € 45 verkocht, wat ik tamelijk bescheiden vind.Mercury from Italy tried to export through Diapet their models to Japan in the 70's under their brand but when the first models arrived in Japant they were surprised to see that someone had registered the brand locally and asked for royalties!!! Mercury had no other way of marketing their models in Japan but to cut off the name "mercury" from the chassis and make special boxes with only "made in Italy". These models are almost unfindable and sought after either in Japan and Italy as well as among keen collectors all over the world. A rare Alfa Romeo carabo Bertone, ref 303, in metalic grey and yellow, MIB! Probably you will never see it again. These are extremely rare, much more then Dinky or Corgi models

U roept, wij draaienIk heb de Carabo enkele keren gezien op diverse evenementen, maar door de oranje ruiten nooit het interieur goed kunnen zien, evenals de motorruimte niet. Nu zie ik er meer van als doen ik er boven op stond

Hmm, hier ging Politoys dus toch een beetje de mist in
U roept, wij draaien![]()

Carmodel laat plaatjes niet doorlinken
De bekende, en inderdaad slecht gepropotioneerde, Togi. Alleen met deze wielen toch zeer zeldzaam. Verkijk je niet teveel op de waarde volgens carmodel, ik heb niet zo lang geleden achter het net gevist toen het model uiteindelijk voor zo'n 50 euro weg ging.
p.s. plaatje is niet zichtbaar, wat gaat er fout?

En zo leren we van elkaarDank Marco, weer wat geleerd.
Bij de Togi open je de koplampen door het stuur dieper het dashboard in te drukken. Dat wil zeggen, als je een vroege Carabo van Togi hebt. bij latere varianten zijn de koplampen meegegoten met de body en niet meer te openen.

Thanks Dinky, I did have it saved like that but it kept coming up as this site does not exist tried your link and all ok now Many thankswww.sparkmodel.com is still online...