Eén van mijn 250 zelfgemaakte Alfa's...in de garage.
Groeten Leo M
Welkom hier Leo!Eén van mijn 250 zelfgemaakte Alfa's...in de garage.
Dag DinkWelkom hier Leo!Eén van mijn 250 zelfgemaakte Alfa's...in de garage.
250... dat vráágt om meer plaatjes
Dag mini-AlfistenDat ziet er leuk uit. Mooi diorama heb je ervan gemaakt. Ik neem aan dat die 250 stuks in alle denkbare schalen is?
Lijkt wel of ze de mal van de Giulia van Progettok geleend hebben,die heeft dezelfde 'vreemde' vorm van het achterportier waarbij de deurrand te ver naar achteren staat.
Daar lijkt het inderdaad sterk op. Grappige is dat ik tijdens het vergelijken van de plaatjes met een paar van mijn eigen Progs ontdekte dat daar onderling ook nog verschilletjes in zitten. Enkele hebben meegegoten deurklinkjes, andere los opgezette 'verchroomde' plastic deeltjes. Wel heb ik het idee dat de bumpers op de Elite modellen wat meer profiel vertonen dan die op de Progs.Lijkt wel of ze de mal van de Giulia van Progettok geleend hebben,die heeft dezelfde 'vreemde' vorm van het achterportier waarbij de deurrand te ver naar achteren staat.
Daar lijkt het inderdaad sterk op. Grappige is dat ik tijdens het vergelijken van de plaatjes met een paar van mijn eigen Progs ontdekte dat daar onderling ook nog verschilletjes in zitten. Enkele hebben meegegoten deurklinkjes, andere los opgezette 'verchroomde' plastic deeltjes. Wel heb ik het idee dat de bumpers op de Elite modellen wat meer profiel vertonen dan die op de Progs.Lijkt wel of ze de mal van de Giulia van Progettok geleend hebben,die heeft dezelfde 'vreemde' vorm van het achterportier waarbij de deurrand te ver naar achteren staat.
Elite is overigens een eenmansbedrijfje.
Ja, lijkt mij ook. Ben er niet echt ondersteboven van.....Lijkt wel of ze de mal van de Giulia van Progettok geleend hebben,die heeft dezelfde 'vreemde' vorm van het achterportier waarbij de deurrand te ver naar achteren staat.
Frank.