Maar euh ... als het even mag : Ik ben een complete leek op gebied van miniaturen

Hebben onlangs op evil bay dit gekocht :

Is dit wat ?
Ik vond haar alleszinds mooi gedetailleerd . Helaas wel geen rood interieur zoals bij onze Bella

Kristal
Gaat er toch om wat je zelf vindt? Maar ik vind 'm mooi. Heb 'm zelf dus ook, maar dan in het 'oude' vierkante doosje met spiegeltje. Zouden ze met die nieuwe doos ook opnieuw zijn gaan nummeren?Is dit wat ?
Dan moet het de Guida TV zijn geweest. Was wel netjes afgebouwd, dat het een kit was is me niet opgevallen. Misschien vind ik er nog wel eens een voor een redelijker bedrag.Er is een geheel rode uitvoering (Rallye de Corsica, nr.36), en een witte met rode motorkap ('Kamei'). Dat zijn de kant en klare modellen. Daarnaast is er ook nog een zelf te assembleren en te beplakken uitvoering, idd met zwarte motorkap, 'Guida TV'.
Denk dat jij díe bedoelt. Zijn alle drie, met name de kit, wel redelijk zeldzaam geworden, maar 85 euro vind ik toch een beetje heel erg veel (zeker zonder doos). En schaal is 1:24, dat klopt.