Het basismodel en de verbouwing in 1 foto.

Wederom door een creatieve Italiaanse forummer gemaakt, op basis van de Edison Giacotello Alfasud TI, een Alfasud Giardinetta. Het resultaat mag er wederom wezen. Hulde, hulde![]()
Het basismodel en de verbouwing in 1 foto.
Toch even op terugkomen... Na beter bekijken van de foto's: de Fiat en de Jag hebben geen glazen paneel in het dak zoals de Alfa die had. Daar bovenop is het ontbreken van de extra lampen een aanwijzing te meer dat Gamma wel degelijk heeft bedoeld een Alfa te maken, maar dan in een fantasiekleur. Jammer, ik vind dat in deze prijsklasse toch een beetje raar. Of ze moeten een stukje nog onbekende historie opgediept hebben.
Dat moet dan dus deze zijn, op basis van de Fiat 8V
EDIT:
tevens was er nog een Jaguar Supersonica
Hier meer over deze Jag.
In addition to the solitary Alfa and three XK120s, the Supersonic design also appeared on an Aston Martin and a number of FIAT 8V chassis.
bumpers horen er gewoon op, heb ooit nog een andere foto gezien, zaten ook de bumpers op. Lees (met bril...) ook de advertentie!Bij het zien van het allereerste plaatje had ik al wat twijfels, maar de voorlaatste Fabbri uitgave geeft niet bepaald aanleiding tot juichen.
Ik heb helaas geen foto's van de echte 24-uurs Berlina kunnen vinden. Ben benieuwd of de bumpers er wel op horen
It isVandaag een leuk modelletje binnen gekregen. En dat zomaar op Marktplaats. Voor het eerst in bijna 30 jaar dat ik dit model hier in Nederland te koop zie staan. Heb het vroeger wel een keer op Ebay gezien. Des te vreemder word het als ik zie dat er amper op dit model was geboden. Toch waren er nog meer dan 100 kijkers, volgens de teller, die het model hadden bekeken. Waarschijnlijk heeft iedereen dit model al in zijn collectie ????!!!!
Can it be I.C.I.S. No. 6 ? ? ?
Hannelore