Are all customized: original colours and livery. Do you like them?

wat iemand met verzamelen heeft kan je alleen maar met een mede verzamelaar bespreken...of je nu theezakjes spaart of peper en zout stelletjes , peugots of Alfa's het gaat omMisschien is het puur mijn omgeving maar ik ben al verscheidene malen uitgelachen en voor gek verklaart als ik eens tussendoor op school op Marktplaats zat te kijken naar modelletjes.Het werd toen der tijd toch een beetje sneu gevonden als je als tiener (toch het spelen met auto-tjes ontgroeid?) je er nog zo mee bezig hield. "Je hebt er toch al heel veel?" een vraag die ik destijds met enige regelmaat hoorde en het onbegrip demonstreerd, maar die je nu niet meer gesteld zal worden. Gelukkig is er heel wat veranderd.
Ook op mijn vorige stage had ik daar eens een discussie over met een collega die het verschil niet inzag tussen speelgoed en modelauto's en sowieso niet begreep waarom ik dat zou willen verzamelen.
Ik denk dus niet dat dit helemaal weg is.
@Alfarmada
Gave aanwinsten!doe je goed
Some Police Alfa Romeo 1/24...
Are all customized: original colours and livery. Do you like them?
Yvo.....Zie de postings betreffende mijn blijdschap na het uiteindelijk vinden van een oude Pocher of een Ediltoys en je weet hoe ik er over denk, Hans!
Het is allemaal niet meer bij te sloffen en ook niet leuk om naar de winkel te rennen en tegen achterlating van € 80 euro een model te kopen, dat in nog ten minste 5000 vitrines in Europa / de wereld staat....
Nee, uit Breda. Na lang zoeken dus.....Yvo.....Zie de postings betreffende mijn blijdschap na het uiteindelijk vinden van een oude Pocher of een Ediltoys en je weet hoe ik er over denk, Hans!
Het is allemaal niet meer bij te sloffen en ook niet leuk om naar de winkel te rennen en tegen achterlating van € 80 euro een model te kopen, dat in nog ten minste 5000 vitrines in Europa / de wereld staat....
die pocher bert kwam die uit Amersfoort??
Mooi exemplaar......feelsteerd.............
Het ergste van alles is dat ik ze allemaal ooit gehad heb....polistill politoys mebetoys 1/43 1/24 sud sud sprint alfetta montreal noem het maar op........weggegeven omdat ik mezelf te groot vond voor modelletjes
aan een kammeraad met een klein jochie........pfffff
Wat dacht je van de Century modellen, die swingen ook de pan uit....Zie de postings betreffende mijn blijdschap na het uiteindelijk vinden van een oude Pocher of een Ediltoys en je weet hoe ik er over denk, Hans!
125 euro voor een Century?Wat dacht je van de Century modellen, die swingen ook de pan uit....Zie de postings betreffende mijn blijdschap na het uiteindelijk vinden van een oude Pocher of een Ediltoys en je weet hoe ik er over denk, Hans!
Het is allemaal niet meer bij te sloffen en ook niet leuk om naar de winkel te rennen en tegen achterlating van € 80 euro een model te kopen, dat in nog ten minste 5000 vitrines in Europa / de wereld staat....![]()
![]()
![]()
klik
Verder sluit deze ' jongen' zich aan bij de rest: prachtig verwoord Dink!!![]()
Ja € 125 is absurd!125 euro voor een Century?Wat dacht je van de Century modellen, die swingen ook de pan uit....Zie de postings betreffende mijn blijdschap na het uiteindelijk vinden van een oude Pocher of een Ediltoys en je weet hoe ik er over denk, Hans!
Het is allemaal niet meer bij te sloffen en ook niet leuk om naar de winkel te rennen en tegen achterlating van € 80 euro een model te kopen, dat in nog ten minste 5000 vitrines in Europa / de wereld staat....![]()
![]()
![]()
klik
Verder sluit deze ' jongen' zich aan bij de rest: prachtig verwoord Dink!!![]()
ben ik er nog mooi aangekomen voor 35,-