Weet je iets over een uitleverdatum?Ik heb gisteren de AUTOart Alfa Romeo GTAJ monzeglio besteld op schaal 1:18.
En hier is het vervolg:Hier staat ie ook al in de bladwijzers.Gewéldige link, Mark. Meteen bij m'n favorieten gezet.
Ik kwam 't tegen terwijl ik zocht naar meer informatie over iets wat ik gekocht heb in die schaal (1:64)
wat dat betreft, word vervolgd
Maart/april werd mij gemeld.Weet je iets over een uitleverdatum?Ik heb gisteren de AUTOart Alfa Romeo GTAJ monzeglio besteld op schaal 1:18.
is this model definately 1/18th i thought it was gonna be 1/43rd ?Ik heb gisteren de AUTOart Alfa Romeo GTAJ monzeglio besteld op schaal 1:18.
DankjeFeelsteert met je aankoop van die GT
Had in den beginne meegeboden maar ben afgehaakt....
(goeie prijs trouwens voor een MB versie van de GT zeldzaam exemplaar
Bothis this model definately 1/18th i thought it was gonna be 1/43rd ?
Jah die heb ik.......plus de Sud en een Alfetta ook in MBDankjeFeelsteert met je aankoop van die GT
Had in den beginne meegeboden maar ben afgehaakt....
(goeie prijs trouwens voor een MB versie van de GT zeldzaam exemplaar![]()
Ik zocht al een tijdje naar een 1:64 alfaatje van Polistil maar deze zijn nog moeilijker te vinden dan de oudere penny's.
Ik had liever een Giulia Nuova of Berlina gehad maar ik mag natuurlijk niet klagen met deze GT![]()
ik schrok wel even van dat bod van 75 euro, ik vraag me af of dit een realistisch bod was en of deze bieder serieus was.