Hoe kan dat, hij komt toch pas in april uit?Inmiddels is heb ik de eerste op eBay zien staan. Met de ruiten is het helemaal goed gekomen, de chroomstrip lijkt nog wat fors, maar is wel beter. Alleen..... die kleur!![]()
Ik wil er eentje!

Hoe kan dat, hij komt toch pas in april uit?Inmiddels is heb ik de eerste op eBay zien staan. Met de ruiten is het helemaal goed gekomen, de chroomstrip lijkt nog wat fors, maar is wel beter. Alleen..... die kleur!![]()
Parallel-import. Die 1:18 GTA "Jägermeister" moet ook nog officieel op de markt komen maar was begin december al te koop in de modelwinkel vlak bij de Nürburgring. Ik had mijn Freccia d'Oro (zie onderaan de openingspost) ook al in huis voordat hij in de winkels lag.Hoe kan dat, hij komt toch pas in april uit?
Deze bracht iets meer op:
De befaamde blikken P2 van het Franse CIJ (al eens eerder aan de orde geweest in dit topic).
Deze rode ging voor € 4012 de deur uit...
Er zijn aardig wat verschillen te ontdekken ten opzichte van de zachtgroene: geen quadrifoglio, geen schokdempers, ander profiel op de band, andere remtrommels.
Mooi ding YvoDe postbode is geweest:
Een Pocher 1750 GTV Polizia Stradale. Niet mint, zeker niet, maar ik ben er blij mee. Vind er maar eens eentje!
Leuk
Het eerste nieuwtje (wat betreft Alfa) van de vandaag begonnen Spielwarenmesse in Neurenberg, de massieve Giulia uit de Piccolo serie van Schuco. Deze ietwat nostalgische modelletjes zijn behoorlijk aan de prijs, tegen de €20. De vorig jaar verschenen burgerversie zie je overigens maar zelden.
Kein problemEuw... ik was in de bonen... is uiteraard een 2.0, ik was even in de war met de aangekondigde Minichamps 1:43 GTV6...Inmiddels aangepast.
Een GTV6 kan je op termijn wel verwachten.