een erg leuke collectie als je t mij vraagt

Daar zitten een paar heeele gave bertjes tussen Yvo![]()
ik zal even kijken of ik zo een nieuwe foto kan maken van mn kastje
Dit is overduidelijk dezelfde als de bewuste blauwe Juul. Het ziet er inderdaad naar uit dat er twee uitvoeringen zijn geweest van Autodrome. Leuk, dat heb ik nooit geweten.Hierbij enkele pics van mijn Autodrome Giulia (in de grondverf)
Mijn kit (code ADR 29) heeft de koplampen als aparte onderdeeltjes. Wit doosje (met zwarte opdruk).Die blauwe is zeker wél een Autodrome!
Ik denk nu echter wel dat er meerder versies van de Autodrome in omloop zijn gebracht. Dat mee gegoten grilletje heeft die van mij ook echt. En ik heb een andere doos erbij: een witte.
Ik zal er morgen een foto van plaatsen, die is identiek aan die blauwe. Die rode is wel veel mooier trouwens!.
Mijn kit (code ADR 29) heeft de koplampen als aparte onderdeeltjes. Wit doosje (met zwarte opdruk).Die blauwe is zeker wél een Autodrome!
Ik denk nu echter wel dat er meerder versies van de Autodrome in omloop zijn gebracht. Dat mee gegoten grilletje heeft die van mij ook echt. En ik heb een andere doos erbij: een witte.
Ik zal er morgen een foto van plaatsen, die is identiek aan die blauwe. Die rode is wel veel mooier trouwens!.
Lekker vol kastje, Alfetta72
Vitrine 1 :Wie plaatst er ook een foto van zijn collectie??