vind deze persoonlijk een stuk mooier dan de zwarte, de lijn kom zo veel beter uit

Is hij einedelijk al eens in de winkels te krijgen?Vond net op de minichamps site deze officiele foto van de 75 in het rood (ik weet het, hij kwam al eerder langs maar volgens mij deze foto nog niet)
vind deze persoonlijk een stuk mooier dan de zwarte, de lijn kom zo veel beter uit
Volgens de site vanaf februari dit jaarIs hij einedelijk al eens in de winkels te krijgen?Vond net op de minichamps site deze officiele foto van de 75 in het rood (ik weet het, hij kwam al eerder langs maar volgens mij deze foto nog niet)
Foto was al eens langsgekomenIs hij einedelijk al eens in de winkels te krijgen?
bedankt!! dat zal ik zeker gaan doen. de bburago viel idd al niet tegen!Die keuze zul je toch zelf moeten maken. Beide zijn behoorlijk goede modellen voor hun prijs. Elk model, ook de dure handbouw, heeft foutjes. Welke foutjes storen en welke niet is persoonlijk. Zorg dat je beide modellen 'live' hebt gezien en neem je beslissing.
Wow, this is VERY impressive!Hi, I'm new to this forum. I can't read your language but I enjoy reading the pics here a lot.
I had build some Alfa model in 1:24. Plastic kits or diecast rebuild. And I had just completed the GTV Spider convertion from a Tamiya kit.
Building diary and other previous done models in my personal modelling webpage: www.laubak.com
Any comments are welcome!
Cheers.
He, deze heb ik ook !