en.....geboden...

Kan bijna niet missen: Herpa (klik)Er zaten in die doos 2 kleine autotjes bij,voor de aankleding zeg maar van het spoortafereeltje ,heb er nog wat heeel onduidelijke foto's van gemaakt,maar volgens mij WEL een ALFAtje dus....
Wie kan het mede be-amen??
dat gaat dus weer een collectorsitem worden net als die blauwe SZ van dat footballteam..Drank en auto's :
![]()
Matchbox toch.....
dat gaat dus weer een collectorsitem worden net als die blauwe SZ van dat footballteam..
zo kwam ik ook nog deze tegen, lijkt me alleen een zelfbouw geval
Dat klopt ja. Regelmatig zijn er bijvoorbeeld fantasie 155 racers op eBay te vinden. Daar staat dan wel vaak bij dat ze nooit zo op de track zijn geweest, dat is in ieder geval wat. Erger zijn bijvoorbeeld de omgebouwde Bburago Monza's die je tegenwoordig regelmatig ziet. Pure fantasie, maar ze worden als unieke modellen van testwagens van Enzo Ferrari verkocht....met de huidige ontwikkeling dat steeds meer mensen zelf modellen van eigenhandig gefabriekte decals gaan voorzien wordt het wel oppassen dat je niet wordt genept met suggestieve termen als 'collectors item', 'mega rare' en dergelijke.
Dat is inderdaad een mooi model en een auto die eruit springt. Is het ook bekend wat de andere twee proto's zijn waar hij over twijfelt?In het dagboek op de site van Yow Modellini is te zien dat hij momenteel aan het twijfelen tussen 3 prototypes is voor het maken van zijn volgende schaalmodel. 1 van de 3 keuzes is de Sbarro Alfa Diva. Laten we hopen dat de keuze op deze Alfa valt.
KLIK Even wat veldel naal ondelen sclollen...Is het ook bekend wat de andere twee proto's zijn waar hij over twijfelt?