Ook nog niet eerder gezien, een geinige 1:64 combinatie van Guisval. GTV6 met paardentrailer. Die overigens voor een Shetland al wat aan de krappe kant zal zijn

'Deed' €16,50 op eBay.
Om even 'aan te haken' bij het voorgaande...
Ook nog niet eerder gezien, een geinige 1:64 combinatie van Guisval. GTV6 met paardentrailer. Die overigens voor een Shetland al wat aan de krappe kant zal zijn![]()
'Deed' €16,50 op eBay.
Yep, ze zijn d'rDenk dat ik in deze mee mag doen![]()
uitleg volgt komende week...![]()
Dus bij deze ....
![]()
Yep, ze zijn d'rDenk dat ik in deze mee mag doen![]()
uitleg volgt komende week...![]()
Dus bij deze ....
![]()
![]()
Deze zijn voor jou:
Wat dacht je dan van deze combinatie, een Zagato met aanhangwagen. Tis dat ik de originele doos erbij heb, anders zou men gauw gaan denken dat ik dit zelf inelkaar heb geflanst, hahahaOm even 'aan te haken' bij het voorgaande...
Ook nog niet eerder gezien, een geinige 1:64 combinatie van Guisval. GTV6 met paardentrailer. Die overigens voor een Shetland al wat aan de krappe kant zal zijn![]()
'Deed' €16,50 op eBay.
Hi,De postbode kwam met mijn pakketje.
2 maal anette43 alfa 155 wb. Een sport en een arrivederci.
Verschil is miniem, eentje zonder antenne en antraciete of zwarte velgen. Wel de mooiste modellen die ik ken van de 155 en de enige van de widebody versie.
Detail is geweldig, er zitten veiligheids gordels in en de knop om je gordel los te maken is roodgemaakt. Interieur compleet met arm steun, aan de zijkant is het knipperlichtje doorzichtig kunstof. Erg prijzige modellen maar het geld wat mij betreft dubbel en dwars waard.
Sorry voor de matige foto maar veel beter kreeg ik niet voor elkaar.
Nice car Joe, looks just like the one wich i will be getting shortly. (But a little cheaper than yours.
2 maal anette43 alfa 155 wb. Een sport en een arrivederci.
Verschil is miniem, eentje zonder antenne en antraciete of zwarte velgen. Wel de mooiste modellen die ik ken van de 155 en de enige van de widebody versie.
Hi,
Can I ask who makes these 2 alfa 155 models ?
here is model i just bought made by Remeber 1/43rd, what do you think of it ?
Saluti
alfasudjoe