De groene wielen op de zwarte versie zijn wel correct; het origineel in het Museo Storico heeft dat precies zo (zie pag. 1 van deze topic).Deze versie heeft tenminste een "normale" kleur wielen.
De CaraboSpark heeft voor dit jaar weer twee nieuwe Alfa's aangekondigd:
SPA-430618 ALFA ROMEO P33 1969 (3e kwartaal 2007) (o.a. gemaakt door Corgi)
SPA-430619 ALFA ROMEO CARABO 1970 (4e kwartaal 2007) (ook bekend van o.a. Solido)
(prijzen +/- 40 euro)
Verder lijkt er van zustermerk Bizarre een nieuwe kleur van de BAT 5 aan te komen, namelijk de donkergroene waarin de auto tijdens z'n allereerste optreden op de autoshow van Turijn (1953) verscheen (BZ0234)
Op Alfasport.net gevonden, een foto van de 164 van Minichamps:
Verwacht voor december dit jaar.
Uit de Polizia di Stato reeks van Deagostini, de Alfasud:
De Politie (en brandweer!) maakte gebruik van verschillende modellen Alfasud, de oudste die ik tot nu toe heb gezien zijn Sud modellen van 1977 en nieuwer:Uit de Polizia di Stato reeks van Deagostini, de Alfasud: goed geproportioneerd en mooi gedetailleerd model. Ik vraag me alleen af of de Italiaanse politie wel 5-deurs uitvoeringen gebruikte, het exemplaar in het museum in Rome is een vierdeurs, al is dat op de foto's op de site niet te zien.
Nope (nog niet).Heb je er nog meer fotoooooooo's van HansOp Alfasport.net gevonden, een foto van de 164 van Minichamps
Stond er een prijsindicatie bij Dink???Op Alfasport.net gevonden, een foto van de 164 van Minichamps:
Verwacht voor december dit jaar.