van Best een zwart-oranje TZ2. Race/evenement zijn mij onbekend. Het is een zoveelste variant op een bestaand model, maar stiekem vind ik 'm best mooi in deze kleurstelling
I can't help in this case, I'm most surprised, also because the TZ2 is a car I have researched. I fail to remember any black TZ2... Maybe it's just a brain fade?
Thanks for the information on the Monopostos. I already noticed some differences in the pictures, but didn't know the story behind it.
Concerning the black TZ2, maybe a certain Belgian can help by stating he has seen the car personally and...
Van Fabbri zijn voor de maand februari maar liefst acht modellen aangekondigd. En we kennen ze allemaal al... Vier stuks uit de eerste serie, die we vanwege eBay allemaal al een keer hebben kunnen zien.
Ik heb nog geen nieuwe modellen op eBay gezien waarvan ik vermoed dat ze voor de Fabbri-reeks bedoeld zijn, dus de eerste is hiermee aan zijn eind gekomen?
Uit serie twee modellen die we al kennen uit de eerste:
Beschrijvingen zijn te vinden in de
index: even met Control+F zoeken op "Fabbri".
Die Alfetta Turbodelta is een erg leuk model, heb hem zelf niet, maar een tijdje geleden wel in handen gehad. Wie weet...
Sommige modellen uit de tweede serie (waarvan de boekjes -met slechts een andere omslag- dezelfde volgorde aanhouden als in de eerste, maar de modellen zelf niet) gaan vergezeld van een extraatje in de vorm van een metalen plaat met opdruk: