Da's nieuwe voor mij....... zie http://www.togi.it/
een paar voorbeelden:

Leuk!
En wat wordt bedoeld met Disponibilità / Availability: A richiesta c.q. Pronta
dat heet kritisch en is een van je waardevolle eigenschappen, zeker in dit topic!!!Ja dus... sorry, misschien ben ik negatief, maar ik vind het niet te verteren dat Rio dat toch behoorlijke prijzen voor zijn producten vraagt, dergelijke toch makkelijk vermijdbare fouten maakt...
En ik denk dat het allemaal neerkomt op auteursrecht... gewoon geld dus want dat cavalinootje is vást links, rechts, onder en boven dichtgetimmert met copyrights & kan dus geen kant opdat heet kritisch en is een van je waardevolle eigenschappen, zeker in dit topic!!!Ja dus... sorry, misschien ben ik negatief, maar ik vind het niet te verteren dat Rio dat toch behoorlijke prijzen voor zijn producten vraagt, dergelijke toch makkelijk vermijdbare fouten maakt...
Wat is een Alfa zonder hartje?
Wat is een P3 zonder cavallino
Alfa is emotie, als je een emotioneel detail weglaat dan is jouw reactie vanzelfsprekend!!
Nog meer Matta. Momenteel wordt op E-Bay Frankrijk een Matta 'Tour de France' aangeboden. Het model lijkt verdacht veel op een vebouwing van de Progetto K, maar het zou ook best kunnen zijn dat weer 1 van de kiosk uitgaven is/wordt. De prijs is momenteel in ieder geval op kiosk reeks nivo (9 Euro). Beetje grof gemaakt, maar leuk ding.