Die ervaring had ik ook al bij Tom's. Lang niet alles op de site is in voorraad. Niet erg, maar je hoort dat pas als je zelf 2 weken later eens informeert.Een klein beetje Alfa related maar ik had dus een Disco volante van Bizarre besteld bij Toms.
Ik helemaal blij, denk heb ik hem mooi snel in huis, cool, kan n iet wachten etc...![]()
![]()
Krijg ik afgelopen week een mail, soory uitverkocht, effe wachten.
Achhhhhh wat een shit zooi! ff wachten dus![]()
Dus ik verder zoeken of ik hem ergens anders kon vinden voor ongeveer hetzelfde geld. Niet dus, alleen maar duurder.
Nu zat ik op de site van modelcarcenter en daar hadden ze een hele reeks Maserati 1:43 modellen. Ziet er best ok uit enze kosten maar 4.95 p stuk. Check: http://modelcarcenter.biedmeer.nl/websi ... Item=96560
Lijkt een beetje op die tijdschriften reeks van Alfa.
Maar goed, dacht dat jullie dit ook wel konden waarderen.
Groeten
dat heet kritisch en is een van je waardevolle eigenschappen, zeker in dit topic!!!Ja dus... sorry, misschien ben ik negatief, maar ik vind het niet te verteren dat Rio dat toch behoorlijke prijzen voor zijn producten vraagt, dergelijke toch makkelijk vermijdbare fouten maakt...
En ik denk dat het allemaal neerkomt op auteursrecht... gewoon geld dus want dat cavalinootje is vást links, rechts, onder en boven dichtgetimmert met copyrights & kan dus geen kant opdat heet kritisch en is een van je waardevolle eigenschappen, zeker in dit topic!!!Ja dus... sorry, misschien ben ik negatief, maar ik vind het niet te verteren dat Rio dat toch behoorlijke prijzen voor zijn producten vraagt, dergelijke toch makkelijk vermijdbare fouten maakt...
Wat is een Alfa zonder hartje?
Wat is een P3 zonder cavallino
Alfa is emotie, als je een emotioneel detail weglaat dan is jouw reactie vanzelfsprekend!!