Alfetta 1.8 1972, verscheen eerder al in het blauw.
De Alfasud TI van 1974 was ook al bekend in rood, azzurro en zilver, nu dus een groene:

Beide modellen komen volgende week uit.
Ik denk dat ik al weet wie... Ik zeg er ook overal bij dat ik absoluut niet denk het grootste deel te hebben, ben ook pas sinds november bezig... Mocht er spul zijn waar je vanaf wilt...Erg mooie foto's, Carlo! Is een leuk overzicht zo. Dapper doorsparen maar, ik ken iemand met honderden Giuliaatjes
Dat klopt, maar dat is bij de SZ niet echt het geval, maakt verder ook niet uit. De Spark 8C is prachtig, die kleur zo helder, het heeft nog het meeste weg van een goed glas wijn dat je tegen het licht houdt, ongeveer dezelfde kleur, erg mooi!Dat dat allemaal zo lang duurde lag aan Alfa Romeo zelf, dat er erg lang over deed om de rechten vrij te geven. Het model is het wachten waard, ik heb het afgelopen zaterdag tijdens de OGP op de Nürburgring gekocht en de intens rode metalliclak straalt je tegemoet.
Ja, ze zijn echt zo klein.Even een vraagje voor de kenners: is de Giulietta (spider) echt zo'n kleine auto? Ik heb vrijdag die 1: 18 van Ricko gekocht en hij lijkt zo klein, naast de Giulia en Spider van Minichamps.