Vandaag in de Italiaanse Kiosken verschenen:

Het Carabinieri-busje van DeAgostini. De sukkels!

Ik verbaas me een beetje over de wielen, die lijken wel van een Fiat Ritmo te komen

Dat heb je wel hèèl erg netjes uitgedrukt...de achter afwerking van ars is niet zo geweldig
Het bestand kost 8 euro, echt een koopje gezien de omvang van het bestand. Bestellen kan bij Fer zelf.“ALFA ROMEO MINIATURA”
Een omvangrijke ‘catalogus’ met meer dan 6000 ALFA ROMEO schaalmodellen wordt al sinds 1992 up to date gehouden ! De gegevens zijn overzichtelijk vastgelegd in spreadsheet vorm (Microsoft Excel) , verkrijgbaar op een 3.5’floppy diskette. Het biedt op een eenvoudige manier de mogelijkheid de gegevens te raadplegen, naar eigen wens af te drukken, te sorteren en aan te blijven vullen met nieuwe modellen of met prijzen en zo op de eigen verzameling het overzicht te houden.
“ALFA ROMEO MINIATURA” toont per bouwjaar vanaf 1910 de verschillende 1:1 typen met daarbij de uitgebrachte modelmerken, ref. nummers, schaal, kleur, materiaal, land van herkomst en bijzonderheden. De volledige model historie is te vinden met bijvoorbeeld: vooroorlogse auto’s, ontwerp/concept prototipo’s, sports- en racecars, Indy/formule 1 en rally wagens, bussen/ vrachtwagens, berlina’s, GT’s en spiders. Tevens wordt naar een bladzijde in het bekende ALFA ROMEO boek van Luigi Fusi (Tutte le vetture dal 1910 (-1977) verwezen voor een beschrijving en foto van het origineel.
Oke heb zelf ook een GTV8 gekocht van BeeBop.Zover ik weet worden die met de hand gemaakt in een kleine oplage.
Dus dat verklaard de prijs, het spul van Angelo Tron is het zeker waard naar mijn mening.