Na de bolides van Tarquini en Thompson zijn bij Spark nu ook die van Giovanardi en Farfus verschenen. De nationale vlaggen op het dak staan de modellen goed.
Ondertussen is in Italië ook al de Lamborghini Gallardo in Polizia-colori in de kiosk aangetroffen. En in het begeleidende boekwerkje wordt als volgende uitgave aangekondigd:Op Italiaanse fora gonst het al een tijdje van de geruchten dat er weer een nieuwe kiosk-reeks uitkomt, zich ditmaal oriënterend op de voertuigen van de Polizia.
Klik (nogmaals klikken op foto voor vergroting)
De afgebeelde voertuigen hoeven niet per se de daadwerkelijk uit te geven modellen te zijn, de meesten zijn waarschijnlijk bewerkingen voor de reclamefoto. Zo is de 116-Giulietta een oud Mattel-modelletje (te zien aan de grille en de raamlijst die aan het dak blijft zitten als je het portiertje opent).
Van DeAgostini is de motorfiets al in de kiosken gesignaleerd, maar de DeA-website vermeldt nog niets over deze reeks.
Deze staat sinds zaterdag ook in m'n vitrinekast. Kast raakt helaas snel vol, dus wordt langzamerhand dubbel parkerenGeen nieuws, Dinky had het al gemeld maar even een grote foto van de Minichamps 159. Een eigen foto, had het modelletje voor de modelpagina van het blad Auto&Tuning dat ik iedere maand verzorg. Model ziet er echt heel erg goed uit.
dus jij hebt die groene 75 gekocht.. ik wou m toen eigenlijk ook wel hebben... maar was te laat helaas. wel bij die zelfde aanbieder een gele burago meegenomen en deze aangepast naar de mijneVia een tip van een medeforummer (Kurp) op de kop getikt en weer gehaald een afgeleverd door een andere forummer (TiTaTo). Forza Forum!
Een 1:25 Giulietta van Polistil, een 1:24 Alfa 75 van Burago -beide aangepast- en een 1:24 159 Alfetta van mebetoys.![]()
en dan ook nog via TiTaTo besteld, een piepkleine 75 (1: 87).Maar dan als (ruw) bouwpakketje, zal het ooit gebouwd worden?
![]()
voor de beeldvorming ook gefotografeerd met op de achtergrond de 1:43 van ProgettoK en de 1:24 van Burago.
Het ding is dus niet groter dan je grote () teen!
Ik moet zeggen dat i niet echt de looks heeft vd europeese 147 challenge...Leuke collectie, Arjan. En gelukkig kan je met de ruimte in de vitrine nog wel even vooruit
Het kleine nieuws komt van Schuco:
Een 1:87 147GTA'tje in Challenge-presentatie-uitmonstering. Zo te zien zit er zelfs een rolkooitje in. Hij lijkt nog wat hoger op de wielen te staan dan de straatuitvoering, maar iemand met een beetje handigheid zal dat wel aan kunnen passen.
Haha...gelukkig wel.
Moetnu alleen nog ff spuiten leren, dan kunnen die andere 3 er ook in.
de modellen zijn qua basis nogal makkelijk.zijn die miniaturen moeilijk te maken dan? waar mn vader woont zit ook een modelbouwzaak die deze ook verkoopt en opzich lijkt het me wel wat, maar ze zijn vrij duur, en als ik ze dan verpest door onkunde zou jammer zijn vind ik..
Goede tipAls tip zou ik zeggen,koop eerst een goedkoop prul en gebruik die als proefkonijn.