156SW in Belgische politie-uitvoering. Schaal 1:72, Hongwell-Cararama, meestal voor slechts een euro of twee. Weet één van onze Zuiderburen wellicht of er in hun schone land echt ergens een 156SW in politietuniek rondrijdt?
Ik heb van hem twee Polistil 1:66 bertones keocht, die ik al lange tijd zoek.....
ik volg dit topic niet zo vaak, maar even gekeken net en direct gemaild! die man heeft mooie auto's aangeboden voor redelijke prijzen!
Dank je, maar ze zijn al op de post, mailde hij me vanochtend....haha, wie weet... maar weet je wat dat kost
anders bel je die beste man even op, ik had vandaag een email van hem dat hij voor mij 2 modellen reserveerd en ik die vrijdag op ga halenneem ik die van jou direct mee als die nog niet onderweg zijn, scheelt je weer de verzendkosten die hij me dan vast wel voor je terug mee wil geven, lijkt mij?
groeten!
Dank je, maar ze zijn al op de post, mailde hij me vanochtend....haha, wie weet... maar weet je wat dat kost
anders bel je die beste man even op, ik had vandaag een email van hem dat hij voor mij 2 modellen reserveerd en ik die vrijdag op ga halenneem ik die van jou direct mee als die nog niet onderweg zijn, scheelt je weer de verzendkosten die hij me dan vast wel voor je terug mee wil geven, lijkt mij?
groeten!