Wel weer leuk dat die GTA andere (juiste) deurklinken heeft en een ander dashboard. Verder wel mooie opschriften op voor en zijkant.
Leuk prijsje Cor, 't is jammer dat ik deze gemist heb.....

De ruitenwissers zitten nog in het zakje in de doos, moeten er nog op.... Ik vroeg me al af of die achterlichten origineel zijn, bij die rode, het lijkt er wel op.Mooi Yvo!
Ik zie dat bij de grijze 2 liter de achterlichten in één kleur zijn, had die Azurro Le Mans van mij ook, heb ze even 'bijgepunt' zoals bij de rode 2 liter. Bij mij verkleuren de plastic ruitjes, wat kun je daaraan doen? Vrees van niets...En die ruitenwissertjes he, ben er al drie kwijt (op de andere 2 Century's....
![]()
)
En hij is ook geleverd in Blu Olandese...., heb ik ooit links laten liggen omdat we toen een 501 Rosso Bertone hadden, wie weet....
164 van ABC Brianza 1:43 Zelf vind ik hem wel geslaagd.
164 van ABC Brianza 1:43 Zelf vind ik hem wel geslaagd.
Zeer fraai , en zeer zeldzaam , weet je of er nog meer te koop zijn bij dezelde aanbieder
Das pas goed nieuwsHachette France is net met een nieuwe kioskreeks gestart: de Rally de Monte Carlo.
Ik heb de lijst met de geplande uitgaven bekeken en daar staat zowaar een Alfa in!
Het gaat om de GTV6 van Yves Loubet waarmee hij samen met René Alamany in 1983 deelnam:
De modellen worden door Ixo gemaakt en zijn zoals we gewend zijn goed gedetailleerd.
Het gaat nog wel even duren voordat het model verschijnt, de uitgaven zijn in januari dit jaar begonnen en zijn tweewekelijks. De GTV6 is pas nummer 28 in de reeks...