De 155 heb ik altijd al een zwak voor gehad. Nu kom ik deze tegen op marktplaats. Is die echt de prijs waard?
Zoveel zijn er niet meer van over natuurlijk en hij lijkt me wel in zeer goede staat...
Tsja is het die prijs waard?De 155 heb ik altijd al een zwak voor gehad. Nu kom ik deze tegen op marktplaats. Is die echt de prijs waard?
Zoveel zijn er niet meer van over natuurlijk en hij lijkt me wel in zeer goede staat...
Je doelt op Toon? Klopt, deze was van hem.Al dit de 155 is die ik denk dat het is, is die in 2008 voor 1500 euro uit België weggehaald. Auto had toen heel lang stil gestaan in een garage.
Net voor m'n neus weggekaapt door iemand die toen ook op het 156 forum zat
Die persoon heeft er wel heel veel tijd en moeite ingestoken, denk dat hij ook de 6-bak heeft gemonteerd.
IddJe doelt op Toon? Klopt, deze was van hem.Al dit de 155 is die ik denk dat het is, is die in 2008 voor 1500 euro uit België weggehaald. Auto had toen heel lang stil gestaan in een garage.
Net voor m'n neus weggekaapt door iemand die toen ook op het 156 forum zat
Die persoon heeft er wel heel veel tijd en moeite ingestoken, denk dat hij ook de 6-bak heeft gemonteerd.
Mooi dat je ben wezen kijken. Nu weet je veel meer, je heb hem gezien en nu kan jouw eigen mening over geven.Vandaag een bezoekje gebracht aan HS Corse. Zeer vriendelijke mensen met een Alfa hart op de goede plaats.
De 155 is met veel liefde en geduld in topstaat gebracht. Het spuitwerk is professioneel gedaan. Kleine deukjes niet met plamuur opgevuld maar uitgeklopt, spuitwerk loopt door tot de deurrubbers en deurpanelen. Waar nodig werden nieuwe NOS onderdelen gebruikt, nieuwe voorruit etc. etc.
Onder de motorkap netjes maar kan een poetsbeurt krijgen. Stabilatorstang, geüpgrade remmen, hoge capaciteits air intake en nog wat dat allemaal zorgt voor ruim 190pk op de voorwielen. De verkopers hebben er een mooie auto van gemaakt en kunnen er ook heel veel over vertellen.
Interieur is compleet, ook in de kofferbak. Stoelen hebben nog een beetje professionele TLC nodig maar zijn gaaf.
Deze auto is een binnenslaper geweest heel zijn leven en dat kun je aan de auto zien.
Toch is de auto getaxeerd op iets van 40k. Stevig, heel stevig zelfs maar een auto in deze staat schijnt dus echt al een unicorn te zijn.
De auto verkeert natuurlijk zelf in perfecte toestand maar dat verklaart denk ik maar ten dele de hoge taxatiewaarde. Het zit hem ook in de extra's maar die lijken wel heel erg mee te tellen. Deze 155 is echt een aangepaste rijdersauto.
Of die dat waard is allemaal? Daar moet ik even een nachtje over slapen...