Hallo,
Gisteren ging ineens het temperatuurlampje branden van de GTV TS. Ik zag dat de koelvloeistof leeg was. Betekent dit dat mijn koppakking kapot is?
Ik hoop het niet
Anders even bij je garage langs gaan om te vragen of ze je koelsysteem onder druk willen afpersen.Externe koelvloeistof lekkage moet je gewoon kunnen terug vinden in de motorruimte. Spul verdampt niet zo snel.
"Vooraan rechts net voor de pedalen" Heb je een rechts gestuurde GTV dan?Beste,
Heb een alfa spider Twin spark 1996 ; ik heb met ontzetting zonet vastgesteld dat vooraan rechts net voor de pedalen er een rode plas Is .,. Koelvloeistof dus
Ben gelukkig ermee thuis geraakt en allicht bel ik de pechdienst om de wagen naar mijn garagist te verslepen
Iemand van jullie die ook zoiets voorheeft ?
Groeten
Bart
Bij zo'n "verbruik" moet je toch iets kunnen zien? Slangen, radiator, kachelradiator (interieur droog?) etc.hartstikke bedankt voor jullie reactie. Ik verlies momenteel 1 liter per 50 km. Geen rookgordijn en de olie ziet er ook normaal uit.
Omdat het wegdek de laatste dagen steeds nat was, kon ik nog niet zien of er vloeistof onder de auto ligt.
Ik hoop maar dar het alleen een slang is die lek is,
bedoel : links uiteraard"Vooraan rechts net voor de pedalen" Heb je een rechts gestuurde GTV dan?Beste,
Heb een alfa spider Twin spark 1996 ; ik heb met ontzetting zonet vastgesteld dat vooraan rechts net voor de pedalen er een rode plas Is .,. Koelvloeistof dus
Ben gelukkig ermee thuis geraakt en allicht bel ik de pechdienst om de wagen naar mijn garagist te verslepen
Iemand van jullie die ook zoiets voorheeft ?
Groeten
Bart