Slot is inmiddels ook geregeld btw
Bij Arese?
Slot is inmiddels ook geregeld btw
Ik wil er wel een beetje m'n eigen draai aangeven. Gewoon een Giulia zoals ik het mooi vind, het is tenslotte m'n eigen auto Het enige wat nu niet makkelijk terug te draaien is zijn de niet originele knipperlichten aan de voorkant en de bumpers. de Nuova heeft een klein gat, terwijl degene die ik nu heb een groter gat nodig hebben. Het ziet er niet uit als je de originele knippers behoud als je zonder bumper rijd .De kofferklep met deuk heeft zeker wat, maar zou je hem niet graag origineel houden?
Of ga je toch voor je eigen steil?
Super dank voor je reactie!verstevigen hoeft niet, de koets is sterk genoeg om in model te blijven als de dorpel en tussendorpel eruit is, zelfs de binnendorpel mag eruit.
als t nu verrot is, heeft t ook geen sterkte meer
de dorpels die geleverd worden zijn ongeveer n cm te laag, en de bovenrand is niet scherp genoeg, dus probeer de bovenste cm van de originele dorpel te laten staan, dan weet je gelijk zeker dat de deurnaadjes mooi blijven
Mbt velgen welke maat banden liggen erop?
Ook niet velgen gescoord, ik weet niet erg origineel maar ik vind deze gewoon te gek! Ook een verlagingsset aangeschaft die er later onder geschroefd wordt.
185/60/15 banden. Heb deze set bij Erwin Arentsen gehaald en rade hij mij dit type/merk band aan aangezien de ene band meer aanloopt dan de ander. Bij mij viel het aanlopen mee, maar heb ook beide wielkasten aangepast. overigens is de giuul nu verlaagd, zal daar nog wel een foto van posten. Gaat nu perfect, ook al ga ik hard over een drempel.Mbt velgen welke maat banden liggen erop?
Ook niet velgen gescoord, ik weet niet erg origineel maar ik vind deze gewoon te gek! Ook een verlagingsset aangeschaft die er later onder geschroefd wordt.
Bij de Super wil het wel voorkomen dat wat onder de ene Super wel past bij de andere niet past. Breder als 185 gaat zeker lastig worden, zeker icm verlaging.