bertone1600
Member
Member
Berichten: 140
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 14:40
Locatie: velp gld

Onderzoek Voertuig taxaties (gratis taxatie winnen!)

vr okt 20, 2017 12:38

Beste Forumleden,

Allereerst weet ik niet 100% zeker of dit hier mag.. Indien niet, dan hoor ik het graag!

Ik ben student aan Saxion te Deventer en ondersteun een studiegenoot met zijn marktonderzoek naar voertuig taxaties. Met deze korte vragenlijst van ongeveer 5 minuten helpt u mijn studiegenoot enorm.

Ik wil u vragen om namens Waardetaxaties en voor mijn afstudeeropdracht de online vragenlijst in te vullen. Dit onderzoek wordt gehouden onder alle consumenten in Nederland, die over een klassiek voertuig/gebruikte camper beschikken of auto's/motoren importeren naar Nederland. Deze vragenlijst bevat enkele vragen omtrent het taxeren van klassieke- en import voertuigen. Mocht u nog nooit een dergelijk voertuig hebben laten taxeren, dan kunt u alsnog deelnemen aan het onderzoek.

Door het invullen van de vragenlijst draagt u bij aan de nieuwe inzichten van deze markt. De resultaten zullen volledig anoniem worden verwerk, dus wordt er verzocht om de vragen naar alle eerlijkheid in te vullen en wees vooral kritisch. Mocht u niet in staat zijn de vraag in te vullen, sla deze dan over. Geen enkel antwoord is fout.

Het invullen zal slechts +/- 5 minuten duren en dit zal beloond worden. Er wordt een voertuigtaxatie of Bol.com kaarten t.w.v. 50,- euro verloot onder alle respondenten. Vergeet dus vooral niet uw e-mailadres achter te laten, als u kans wilt maken.

Namens mij, Stefan Burghout student aan Saxion, wil ik u bij voorbaat danken voor het invullen van de vragenlijst. Bij vragen of opmerkingen kunt u mij bereiken op 06-12287028 of u kunt een e-mail sturen naar burghoutstefan@gmail.com

www.thesistools.com/voertuigtaxatie

Jouke JS
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 620
Lid geworden op: ma mei 07, 2007 21:25
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Re: Onderzoek Voertuig taxaties (gratis taxatie winnen!)

vr okt 20, 2017 23:13

Link doet het niet...
59 Giulietta Sprint Veloce, 65 Giulia Sprint GTA, 66 Giulia Sprint, 69 GTA 1300, 69 GT Turbo, 71 1750 GTAm, 73 Giulia Super, 73 2000 GTV, 77 Alfetta GTV, 84 GTV 6 3.5 Savali, 87 75 Evo, 90 75 3.0 V6, 91 33 1.7 16V, 94 155 Q4 etc.

easyrider
Full Member
Full Member
Berichten: 259
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 19:57
Locatie: Vught
Contacteer: Website

Re: Onderzoek Voertuig taxaties (gratis taxatie winnen!)

vr okt 20, 2017 23:23

Link werkt inderdaad niet.

www.thesistools.com/voertuigtaxatie

Dit moet het zijn denk ik.

Terug naar “Het Forum Café”