Hallo
Iemand ervaring met dubbele brembo remklauwen op de vooras van alfa 75?
Mvg Arne
Iemand ervaring met dubbele brembo remklauwen op de vooras van alfa 75?
Zowel op de linker als de rechter fusee een remklauw. Dat remt best goed, heb ik op al mijn auto's gehad.U bedoeld met dubbele remmenklauwen, de set up zoals die bij een Giulietta Turbo Delta
Zowel op de linker als de rechter fusee een remklauw. Dat remt best goed, heb ik op al mijn auto's gehad.
in engeland worden aluminium brackets gemaakt ervoor. Dan overigens niet met de originele brembo maar AP klauwen, andere aansluiting op fusee volgens mij. Overigens heb ik in mijn speurtocht naar info van meerdere kanten begrepen dat remvermogen mits goede koellucht erheen en goede blokken de remwerking zeker niet onderdoet voor een conversie met 166 klauwen en grotere schijf. Alleen is die laatste variant veel goedkoper...Maar ja die dubbele klauw is het enige wat mag in gr A regels.
Heb je van die regels geen last zou ik het niet doen...
Dubbele Brembo's zoals op trans-axle gebruikt wordt, zou helemaal leuk staanheel waarschijnlijk ben ik binnenkort in bezit van kopie tekening van de bracket die voor de BTCC GTV6-en gemaakt werd bij gebrek aan autodelta fusee voor dubbele klauwmontage.
Met moderne variant remklauw (niet historisch legaal wellicht maar wel stuk goedkoper) zit je er dan dicht bij. wel 4x klauw dus nog steeds een 1000- 1200 voor de klauwen alleen...